Nu finns hon inte mer

rubytoo

Trådstartare
:cry:

Mitt liv, min själ, mitt syre

050619006.jpg

Jag älskar dig över allt,

jag dör

Sv: Nu finns hon inte mer

Vilken sötis hon var!

Massor med tröstkramar till dig!

:cry:

Stackars dig :(
Det var verkligen en söt och fin hund :cry:

Åh, olgaklara, har du förlorat henne??

Jag beklagar djupt din förlust.

Som jag brukar säga, att mista en älskad vän, är som att bli själsligt amputerad, man förlorar en livsviktig del och vet inte hur man ens ska kunna andas.

Men så småning om, när den värsta chocken lagt sig, så börjar man få syre igen, och sakta men säkert går livet vidare.

Hur märkligt det än kan låta, så är det så.

Stor kram i din sorg.

*kl*

Tack alla det värmer.

Även om allt bara känns väldigt tomt just nu. Hon har ju alltid funnits här hos mig så det är svårt att förlika sig med att jag aldrig kommer att få se henne igen.

Finns faktiskt inget i mitt liv som jag höll högre än henne.

Finns inget som kan ersätta henne, men å andra sidan så skulle jag inte vilja det heller.

Har alltid lite på skoj sagt att den dagen när hon dör så dör jag med. hade ju hoppats att den dagen aldrig skulle komma hur orationellt det än låter.

Stor kram till dig ! Jag vet att just nu så känns det hopplöst och tomt ! Men jag lovar att det kommer så småningom att kännas bättre !! Man kommer alltid att sakna dom ,men man har dom alltid med sig i en speciell plats i sitt hjärta :love:

Mitt bästa råd är att till låt dig att sörja och gråta !! Bry dig inte om andra i din omgivning som kanske inte förstår !

Tesora som för ett tag sen miste en kamrat som fanns hos mig i 20 år !!

nej så sorgligt :cry: va fin hon var..

ta en dag i sänder nu..

*styrkekram*

Usch va tragiskt :cry:

Ingen tröst med att det kommer att lana av, när man har sorg o saknad så hjälper inga ord i världen..men hon har det säkert bra där hon är, jag har en del voffsar i hundhimlen och säker många andra bukare...dom är i sin bukehundhimmel allihopa, o ser oss skriva både det ena o det andra, det ena tokigare än de andra och dom fnittrar nog åt oss korkade tvåbeningar härnere...:D

Jättefin var hon iallafall :bow:

Nu springer hon på de sällajaktmarkerna, full av energi, utan smärta eller besvär. Hon är dig evigt tacksam, glöm aldrig det. Hon är med dig.

Kommer föralltid ha kvar en bild av henne då hon ligger och sover i tvättmaskinen, full med tvätt.

Det gör så ont så ont när ens vän försvinner.

Va på en hundbegravning i förrgår.... Systers lilla ruffs fia fick somna in.
Va så fin.
Min syster som sitter i rullstol har haft denna lilla tös i 10 år.
Tog henne som omplacering.

Finns inget man kan säga till er som har sorg mer än att finnas och ni ska veta att vi vet hur de känns. Även om de inte känns så just nu så går de över.

Nu springer hon på de sällajaktmarkerna, full av energi, utan smärta eller besvär. Hon är dig evigt tacksam, glöm aldrig det. Hon är med dig.

Kommer föralltid ha kvar en bild av henne då hon ligger och sover i tvättmaskinen, full med tvätt.

Torktumlaren ;)

Ja jag har så många fina bilder på henne, men ensamheten som jag känner nu går inte att beskriva. Trots alla runt mig så känner jag mig ensam och tom.

what.jpg

Världens vackraste

040916skogen009-1.jpg

*tröstkramar*

Usch det är så förbaskat jobbigt :(
men hade det inte varit jobbigt så hade
det varit meningslöst med djur,
då hade det inte spelat någon roll om dom levde eller dog.

Så ..du är en pärla som gjorde att din trasselvovve fick
göra skillnad i ditt liv, att du bjöd in henne i ditt liv
och att du blev hennes allra bästaste vän!
Jag försöker tänka så att djuren som går bort inte hade
tid att vara kvar här hos oss och gör plats åt nästa kompis
som är i mer behov av det vi kan ge dom.

Usch så jobbigt! :cry:
Tänker på dig i din svåra stund!

Och våndas för vad som komma kommer...(har en gamling här hemma).

Tröstkramar!

Hon var verkligen jättefin!

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 130
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 055
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg