Nu är jag bortskämd

Gammeln

Trådstartare
Ligger nu i sängen med min nya surfplatta :). Jag har aldrig haft en sån så det är lite ovant innan man kommer på alla finesser :crazy:. Bara det att kunna trycka på en smily här och få in den i texten är ju ett helt företag med mina klumpiga fingrar.

Jag vande mig väldigt fort och saknar min padda, liten, lätt och smidig. Vi hade lite otur jag och sonen och skärmen blev mos. Ska försöka lämna in den på reparation, men har förstått att det är svårt att få bra kvalite för mindre än vad det kostar att köpa en ny.

Jag vande mig väldigt fort och saknar min padda, liten, lätt och smidig. Vi hade lite otur jag och sonen och skärmen blev mos. Ska försöka lämna in den på reparation, men har förstått att det är svårt att få bra kvalite för mindre än vad det kostar att köpa en ny.
Jag köpte en Galaxy S 10 tumsskärm. Då behöver jag inte ha glasögon. Kan man ta sig en selfie och lägga ut här. Hur gör man:confused:

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 219
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 054
Senast: MML
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
1 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat