Nu är jag arg

Zandrizen

Trådstartare
Jag är arg, så jag måste berätta. En av min mammas väninnor hade en blandras som idag har blivit utkastad från balkongen på 6:e våningen. Föll ner på asfalten och dog :cry: Vem som gjort detta vet vi inte och händelsen är polisanmäld. Man kan inte låta bli att bli förbannad och ledsen. Usch fy.

Vissa människor har varken medlidande eller moral. Sov gott Yngve.

Sv: Nu är jag arg

:eek: :eek: :eek:
Så kan man ju inte göra, asså kasta ut en hund

Vet hon inte vem som var hemma hos henne som kunde gjort det?
Eller är det någon som brutit sig in?

Matte ligger på sjukhus (hon är en otursfågel) och husse är rent ut sagt dum i huvudet. Husse går på lite för mkt droger och är väl känd hos polisen. Men tyvärr var det han som hade hunden när matte var borta. Så antagligen är det nån av hans idiot kompisar som kastat ut lilla Yngve. De har dock ingen aning om vem det kan ha varit.

Matte ligger på sjukhus (hon är en otursfågel) och husse är rent ut sagt dum i huvudet. Husse går på lite för mkt droger och är väl känd hos polisen. Men tyvärr var det han som hade hunden när matte var borta. Så antagligen är det nån av hans idiot kompisar som kastat ut lilla Yngve. De har dock ingen aning om vem det kan ha varit.

Eller husse själv...

Liknande trådar

Övr. Barn Förhållandet med barnets pappa är så gott som över. Han är inte en lätt man att leva med och jag är så arg på mig själv som skaffade...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
28 606
Senast: Keb71
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 883
Senast: martha
·
Äldre Ja, det gör ju jag har jag förstått nu efter drygt en vecka. Det är riktigt intressant, är "bara" 11 år sedan jag senast bodde i en...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 479
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.

Hästrelaterat