Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tre fantastiskt fina hästar har jag nu! Två fuxar och en Grå! Sen har jag visst en grå 3-åring undanstoppad också...och två försäljningshästar.....Jag minns när jag var på Flowerhill och såg henne och Oliver ut av det blå undrar om jag vet vem du är och att du vill ha henne Härligt att hon äntligen hamnade hos dig! Alltså hur många underbara irländare har du nu!?
[Dressyren tycker jag är svår att rida på den banan mot skogen men hon pinnade på iaf, 57 straff där.
Den ligger precis i skogskanten en bit från framridningen och väldigt många hästar får lite spunk därborta. I lördags så skvätte dessutom gruset rätt bra mot staketet, hästen innan mig fick ett fullkomligt spel och det var nog pga ljudet. Sen stod det en häst på andra sidan skogen o gapade o skrek dessutom, är ju inte så bra för koncentrationen.Himla härligt det ser ut. På vilket vis blir det svårt med den banan?
Den ligger precis i skogskanten en bit från framridningen och väldigt många hästar får lite spunk därborta. I lördags så skvätte dessutom gruset rätt bra mot staketet, hästen innan mig fick ett fullkomligt spel och det var nog pga ljudet. Sen stod det en häst på andra sidan skogen o gapade o skrek dessutom, är ju inte så bra för koncentrationen.
Ja, de hamnar off från framridningen, kan se hoppbanan och höra högtalarna därifrån, och ljudet var småsten mot plast, blir annorlunda än när det skvätter mot trästaket.Aha, så det blir som väldigt isolerat där? Att det skvätter grus tycker jag det gör rätt ofta, däremot är det väldigt olika hur hästarna reagerar på det ljudet. Men då förstår jag lite bättre, tyckte banan såg mysigt ut på filmen.