Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va härligt ändåOch vi fortsätter på spåret...har nu tränat terräng också och @Wilisia glöm din dröm att denna flyttar till Skåne!
Käck hästUngen debuterade ju *-igt i helgen, dressyren var inte så illa som poängen visar, ett litet pet i hoppningen, deras första pet på hela säsongen så det känns ju ok och sen klarade de alla svårigheter fram till sista kombinationen som var en triplebrush i nerförsbacke där han kom för nära o de fick göra en liten volt. Är så stolt över detta ekipage! Hon rider o tränar och kämpar på, Bosse älskar henne överallt annat även om han busar lite ibland, är ju bara 6 år, så tror jag verkligen de har en riktigt fin framtid!
Bilder:
Titta en gång till du...hon skulle hoppa över en kisspöl, gjord av @Krumelurs kissnisse på framridningen till dressyren och mötte samtidigt två hästar, fick ett fullkomligt SPEL o bockade som en dåre....kändes som hela framridningen höll andan o väntade på att jag skulle dråsa i backen men tji fick dom!Skutt? Du menar där hästen ruskar lite på huvudet?
Misstänker att det är en häst som känns mer än det syns i bokningarna . För så farligt ser det inte ut, mer än att hästen laddar ordentligt i galoppen efter .Titta en gång till du...hon skulle hoppa över en kisspöl, gjord av @Krumelurs kissnisse på framridningen till dressyren och mötte samtidigt två hästar, fick ett fullkomligt SPEL o bockade som en dåre....kändes som hela framridningen höll andan o väntade på att jag skulle dråsa i backen men tji fick dom!
Nej alltså nu får ni läsa vad jag skrev?? Där efter 2:an i terrängen var ingen fara utan det var på dressyrframridningen hon bockade rejält.Misstänker att det är en häst som känns mer än det syns i bokningarna . För så farligt ser det inte ut, mer än att hästen laddar ordentligt i galoppen efter .
Ja på alla sätt faktiskt. Hon ställer ju upp precis som han men har en lugnare sida som passar mig bättre, Ungen är ju ko-lugn själv så hon o Bosse kompletterar varandra på det viset.Ok jag har varit sur för att du gav bort Bosse till ungen men Pållan passar dig väldigt mkt bättre!! Superfin!