Vad är det för något du kör?Börjar 04 vardagar. Jobbar även varannan lördag och då börjar jag 02.
Lastbilschaufför.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för något du kör?Börjar 04 vardagar. Jobbar även varannan lördag och då börjar jag 02.
Lastbilschaufför.
Vad är det för något du kör?![]()
Jobbar som uska i hemtjänsten, börjar 7 och går direkt och byter om, tar kaffe och går och sätter mig på morgonrapporten. Så arbetet börjar direkt.Vad jobbar ni med som börjar före kl: 08:00?
Och när börjar ni arbetet?
Nu tänker jag framförallt på er som är anställda och inte ni som driver eget och får sätta era egna tider.
Det gör jag också, trodde snarare det var annan typ av körning med tanke på hur tidigt du började. Kör du mellan terminaler eller har ni företag som har öppet så tidigt i dina trakter?Styckegods.
Vad jobbar ni med som börjar före kl: 08:00?
Nu tänker jag framförallt på er som är anställda och inte ni som driver eget och får sätta era egna tider.
Vad jobbar ni med som börjar före kl: 08:00?
Arbetsledare som för spårarbeten?6.30 brukar jag börja om jag inte har jour/beredskap och har varit ute för då börjar jag efter 11h efter att jag slutat och är kl efter 15.30 när vi ska börja så åker vi inte in.
Arbetsledare på järnvägen men har även utetjänst.
Bra tråd det här. Man får koll på vilka som är "järnvägare".Jag jobbar som fjärrtågklarerare. Det tidigaste skiftet börjar 06.00.