Åh, tack så snällt sagtOT men du är ofta så himla bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, tack så snällt sagtOT men du är ofta så himla bra!
Men han å sin sida verkar tänka att han fortfarande kan få mig att ändra mig och bli mindre störande för honom. Att jag skulle bli väldigt deprimerad om jag inte hade annat att göra än att ta hand om barnet och boendet hjälper inte som argument. Jag kan minsann ha uppehåll några år osv..
Hur gör ni andra som har partners som inte riktigt uppskattar det ni vill göra? Får ni det att funka? Jag är så innerligt trött på allt negativt som kommer av det enda jag vill syssla med, som jag var aktiv med redan när vi träffades. Det negativa i vardagen blir som ett ok.
han har aldrig ens varit i rummet när det är valpning osv,
Jag tycker det är asäckligt med födslar skulle aldrig titta på det frivilligt, säger inte så mycket mer om mig än just att jag inte är fashinerad av födslar !!Jag tror aldrig jag mött en klok människa som inte fascinerats av födslar, som tyckt att det vore en fantastisk upplevelse att få vara med om en valpning/lamning/fölning/you name it. Oavsett om de är intresserade av djur eller inte. Stor varningslampa!
Jag tror aldrig jag mött en klok människa som inte fascinerats av födslar, som tyckt att det vore en fantastisk upplevelse att få vara med om en valpning/lamning/fölning/you name it. Oavsett om de är intresserade av djur eller inte. Stor varningslampa!
Men alltså, måste man vara fascinerad av födslar för att vara en bra människa? Hade min man en jycke som skulle valpa skulle hjälpa till för min makes skull men vara fett jävla äcklad genom hela processen. Hela grejen creepar ut mig totalt. Enorm varningslampa då eller?Jag tror aldrig jag mött en klok människa som inte fascinerats av födslar, som tyckt att det vore en fantastisk upplevelse att få vara med om en valpning/lamning/fölning/you name it. Oavsett om de är intresserade av djur eller inte. Stor varningslampa!
Om du på pin kiv vägrade gå in i rummet när det händer i ditt hem, så ja. Varningslampa.Men alltså, måste man vara fascinerad av födslar för att vara en bra människa? Hade min man en jycke som skulle valpa skulle hjälpa till för min makes skull men vara fett jävla äcklad genom hela processen. Hela grejen creepar ut mig totalt. Enorm varningslampa då eller?
Jag tycker det är asäckligt med födslar skulle aldrig titta på det frivilligt, säger inte så mycket mer om mig än just att jag inte är fashinerad av födslar !!
För mig är det faktiskt en enorm skillnad på en krävande hobby och husdjur som bor hemma. Givetvis ursäktar det inte TS sambos snurrande, men för mig hade ett förhållande varit slut om en partner skaffat ett djur vi inte varit överens om. Jag har själv som uppfödare nekat köpare där djuret inte är välkomnat av alla vuxna familjemedlemmar.
För egen del har jag svårt att se hur man ska kunna ha ett gemensamt boende om man inte har samma idé om hur livet med djur ska se ut. Det går ju inte att ignorera att de finns där och dikterar villkoren för tillvaron?
Verkligen inte... när de blivit runt åtta veckor då är jag beredd på dom, inte.en.chans jag skulle hjälpa till varken med födsel eller städa efter valpar frivilligt.Exakt, det är en ära att få vara med när ett nytt liv kommer till världen
Verkligen.Och att han inte har någon som helst förståelse för att hundintresset är en så stor del av dig, utan någon som han tycker att du bara kan lägga ner för att han inte gillar det.... Det ser för mig ut som total egoism och total oförståelse från hans sida.
Om du på pin kiv vägrade gå in i rummet när det händer i ditt hem, så ja. Varningslampa.
Verkligen inte... när de blivit runt åtta veckor då är jag beredd på dom, inte.en.chans jag skulle hjälpa till varken med födsel eller städa efter valpar frivilligt.
Håller med. Vet ju folk som svimmat av att se blod eller när de ska vara med på en förlossning. Jag tror man ska akta sig för att döma dåFast vissa klarar ju inte av att se sådant, kanske rentav blir svimfärdiga av tanken på slem och blod. Är det en varningslampa?