Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit i kontakt med deubers kundservice (via mail), och den var inget vidare.
men ush va tråkigt! hur länge har du väntat nu? när sa dom att den skulle komma denna gången? va arg man blir när allting alltid är försenat!
Nu när jag ridit i min sadel en månad och verkligen plågade mej igenom första tiden så har jag inte bara accepterat den utan är helt lyrisk över den. I början var galoppen en mardröm, nu är den en dröm. Jag tror att sadeln har tvingat mej att sitta i balans för jag märker ju att hästen är mer balanserad och nöjd också, sedan ska jag väl inte helt förkasta kiropraktorns jobb som fixade till mina sneda höfter utan honom hade jag nog aldrig hittat rätt balans.Tack!
Några ridbilder har jag inte än. Tog lite bilder i stallet idag bara. När jag får med mig fotograf lägger jag in bilder.
Nu red jag i den ikväll och det var inte helt lätt. Vi hade uppenbara problem med styrningen. Vi får nog vänja oss vid sadeln ett tag verkar det som.