Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skiljer mellan läderbom och bomlös, t.ex startrekk espaniola deluxe? I praktiken.
Ja, varför inte? Jag tror att det är möjligt att göra det. Kolla med KO om det inte 'är möjligt, eller hör med ÅF först om det är möjligt. Jag tror ändå knappt att du kommer att bli nöjd, det har liksom strulat för mycket redan. Jag skulle iaf tycka att det kändes osäkert om sadeln inte passat vare sig mej eller hästen. Med min sadel var det ju så att hästen verkligen tyckte om den, men jag hade svårt att rida med den, det var ju "fel på mej" utan att jag visste det. Kiropraktorn drog rätt höften flera centimeter (en skada jag haft i ca 6 år efter en rejäl luftfärd från en häst). Jag hade sedan dess haft problem med ridningen men trodde det "satt i huvudet på mej" efter olyckan, men tydligen är det inte alltid "det sitter i huvudet" i det här fallet var det höften.Det känns som om jag bara vill ta mina pengar och köpa mig något helt annat nu. Jag har inte haft en bra sadel att träna i sen maj förra året. Jag vill komma igång och träna ordentligt.