NH *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: NH *bildtråd*

hastvila_500.jpg

Lettir och jag längtar till sommaren !

Puttar upp tråden med en julhälsning från mig och Ella :love:

Och så en när tomtarna leker^^

Till er alla, från oss båda, en riktigt god jul! :bow:

Leker med din häst*bild tråd*

Hej,lägg in bilder när ni tränar Nh elr leker med din häst!(och dylikt):)
Glömm inte att komentera,kanske man får nya ideer!:love:så börja nu/becca

Sv: Leker med din häst*bild tråd*

Okej,men då startar väl jag en ny dåå^^:idea:

*kl*

Har följt tråden under tystnad sen start. Så nu är det väl min tur med ett bidrag.
Inget speciellt och jag upptäckte nyss att bilderna är 2 år gamla! Vad tiden går snabbt!
Vi har kommit mycket längre i vårt samspel idag.
Jag får väl släpa med sambon och knäppa några nya bilder någon dag. ^^

PICT0029.jpg

PICT0034.jpg

En ny bild på mig och Ella^^

Och så en på pappa och Ella :love:

Söta va? ;)

kl

Idag bad jag mamma ta lite bilder på mej och Gino när vi försökt göra nått vettigt. Tyvärr blev bilderna ganska mörka trots att de va ljust ute :crazy:

Visste ni föresten att en igångsatt häst som nu vilat i två veckor pga skada, kan steppa när man går på promenad ;)

Där kommer ytterligare ett litet problem :crazy:
Min dator är trasig så jag har en lånad och kan inte få in bilderna i den. Men jag lovar att dom kommer så fort min dator behagas att vakna till liv igen

Hon är massa söt Ella.
Skulle jag springaframför Gino i hopp om att han skulle följa efter mej så skulel han se mej som ett byte och börja jaga mej :o Pantern Gino älskar att leka...mycket och hårdhänt, speciellt nu när han inte blivit riden ;)

Du har gjort ett jätte bra jobb med Ella och du kan se dej utmanad och får ett sommarjobb till sommaren :banana: hos mej:D

Okej, lova att lägga upp dem så fort du får in dem på datan! :bump:

Haha, nja vi kanske blir riktigt samspelta en dag. Men en bit på vägen har vi iaf kommit. ^^

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
288
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 102
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 343
  • Artikel Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
12
· Visningar
3 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka