Sv: NH *bildtråd*
angående detta
har kanske fel men verkar som att dressrfolk tar tag i allt från hästryggen, iaf alla där jag bor. Nämnde att jag ska ha ut NH tränare och då tyckte dom att det va att kasta pengarna i sjön, då man lättare tar tag i problemen på hästryggen. va lite kul att den ena av dessa bad mig sen markträna hennes häst då den inte ville gå in i transporten och min går på utan att bråka (vi har båda 2 åringar)
angående detta
......ursäkta att jag förstör eran tråd.....men ....är det inte bättre ni sitter på era hästar- ???......får en känsla av det ni kallar NH träning är sådant en normalt fostrad häst ska klara av i vardagen.....fast jag kan ju ha fel.......särskilt när jag frågar er antar jag....
Missförstå inte mitt inlägg, det är inte kritik utan en frågeställning.
har kanske fel men verkar som att dressrfolk tar tag i allt från hästryggen, iaf alla där jag bor. Nämnde att jag ska ha ut NH tränare och då tyckte dom att det va att kasta pengarna i sjön, då man lättare tar tag i problemen på hästryggen. va lite kul att den ena av dessa bad mig sen markträna hennes häst då den inte ville gå in i transporten och min går på utan att bråka (vi har båda 2 åringar)