Newmarketsvenskar

Intractable

Trådstartare
Då jag om två veckor blir Newmarketbo, tänkte jag att det kunde vara lite kul att undersöka vilka bukemänniskor som uppehåller sig i denna svenskkoloni. Det verkar ju som att de som kommer dit, de flesta genom BRS, av någon anledning har svårt att ta sig därifrån igen:p

Så;
Vilka är ni?
Vilken tränare är ni hos?
Några överlevnadstips till stackars vilsna mig i min nya hemstad?

//Sofia

Sv: Newmarketsvenskar

Hej, tror att vi har pratas vid forr. Jag heter Sophie o jobbar for Sir Mark Prescott, vilket jag har gjort i 2 ar nu. JObbar tillsammans med en annan svensk tjej som heter Karolina. Hon har vart i newmarket 1 ar mindre an vad jag har. For Sir M Stoute jobbar Rebecca som gick pa min kurs. Tidigare jobbade Jenny dar ocksa men hon aker tillbaka till Sverige den har veckan. For M Bell jobbar Malin o Martina. For Mark Tompkins jobbar Malin o Nelly. Antar att Jessica har val vart i england langst av oss i newmarket (som jag kanner till) o hon jobbar for Dunlop. Hennes 1a jobb efter BRS var hos Prescott om jag inte misstar mig.

Skulle val saga att de e val halften som stannar.. Viktigast e val att hitta ett jobb som du trivs me eftersom vi jobbar mkt, e bara lediga 3 dagar i manaden.

Hoppas att du far de kul pa BRS! =D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 015
Senast: lizzie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 411
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 629
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 768
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka