Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hur beteer sig dina tikar gentemot de andra hundarna när dom har valpar? Får alla andra hundar komma fram till valparna eller är det bara vissa eller är dom beskyddande i början och släpper sedan in dem?
Min tik har en finnspetstik som "bästa kompis". Det var absolut inga som helst problem när hon kom och hälsade på när vi hade valpkull. Min tik stod bara som en stolt mamma vid valplådan och viftade på svansen medan finnen kollade in vad de var för konstiga pipande varelser däri
Svårt att tänka sig att nått så litet och pluttigt om 8 månader ska börja jobba i skogen och börja skälla älg..
Rix, gamle man har då inte blivit bättre i sin öroninflammation efter den rekommenderade behandlingen med vetiderm, så på måndag blir det veterinär, för undersökning och annan behandling
NEJ SLUTA!!! Jag står inte ut!! Det suger så in i bomben i Valptarmen...
Får man sno tråden lite...? Skäll (GROFF!!) på mig annars! GNIST - du som har så många hundar (har tappat räkningen!), tycker du det är en fördel för Hund att leva i en familj med fler hundar än en? En del tycker att det räcker med Människoflocken för hunden och att det t.om. är negativt med många hundar. I ditt fall vet jag ju att ni jagar och har användning för flera hundar, men vad tycker du när det handlar om hundar i största allmänhet? Lite som att barn må¨r bra av att växa upp med syskon? Blir en hund gladare av en stor flock?
Jag tycker att det är bra om hundar lever i hundflock också, men jag anser inte att hundar som lever som ensamhund, mår dåligt eller lider av detta.
Anser dock att hundarna som lever i flock har lättare att tolka andra hundars språk och mer sällan stressar upp sig vid hundmöten eller möte med hundar som gör utfall.
Självklart finns det även många ensamhundar som är bra på att läsa andra hundar, eftersom ägaren låter hunden träffa andra hundar regelbundet under upväxten.
Och duuuu.... Många bilder kommer det att bli på gosnosarna
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.