Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste ha missat det, jag var som sagt på mobilen, det känns ibland som om den inte får med allt... Mycket knepigt... Nu har jag visserligen datorn men tidsbrist istället... Jag tycker fortfarande att det är lite knepigt med Fios otrologt dåliga teoriande trots att hon ändå har skrivit i tråden och eftersom jag faktiskt inte har hittat så mycket mer att gå på just nu så får min röst hamna där. Snurrfian röstar på Fio eftersom jag tror att hon är ulv som försöker glida sig igenom leken genom att komma med ot inlägg och inte stöta sig med någon.@Snurrfian inlägg nr 300 för nästan en halvtimme sedan!!!
Jag måste ha missat det, jag var som sagt på mobilen, det känns ibland som om den inte får med allt... Mycket knepigt... Nu har jag visserligen datorn men tidsbrist istället... Jag tycker fortfarande att det är lite knepigt med Fios otrologt dåliga teoriande trots att hon ändå har skrivit i tråden och eftersom jag faktiskt inte har hittat så mycket mer att gå på just nu så får min röst hamna där. Snurrfian röstar på Fio eftersom jag tror att hon är ulv som försöker glida sig igenom leken genom att komma med ot inlägg och inte stöta sig med någon.
Men då kanske det hade varit bättre att skriva teoriinlägg istället för OT ? Det är ju just det som känns en aning skumt, få inlägg med substans är inte lika skumt.Fast jag blir ju alltid anklagad för det. Trodde jag skrev att jag har extrem tidsbrist.
Men då kanske det hade varit bättre att skriva teoriinlägg istället för OT ? Det är ju just det som känns en aning skumt, få inlägg med substans är inte lika skumt.
Åh vad svårt. Det där med förvirrad är bara underskriften.
Theodor blir försvarad av någon att många nybörjare faktiskt har bättre koll än de som spelat ett tag (då vågar jag nog inte spela igen ).
Samtidigt så dras jag vidare åt att cirkus verkar skum. Hon tycker det är dumt att q uppmuntrar oss nya att komma med lite infallsvinklar, varför? Är hon rädd att någon av oss vet nåt som är till hennes egen nackdel?
Jag hoppas det duger som motivering.
hemlig röstar på cirkus
Det där gör att jag är nöjd med mitt val, det känns som du försöker rädda dig själv.nej, jag är rädd att det är tvärt om!
Att hon uppmuntrar er till att göra bort er så hon fritt kan rösta ut nybörjare