Var inte det en natt där mitt skydd lyckades? Eller är jag fel i DL:en nu?Fick ni den raden? Varför käkade ni inte upp mig omgående?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var inte det en natt där mitt skydd lyckades? Eller är jag fel i DL:en nu?Fick ni den raden? Varför käkade ni inte upp mig omgående?
Du lyckades väl typ hela tiden! Men @cirkus siade jag natt 1... Jo, det var nog natt 2 de försökte käka mig.Var inte det en natt där mitt skydd lyckades? Eller är jag fel i DL:en nu?
Så då var jag iallafall inte helt av banan... (Sen den långsökta teori jag hade om att det var ett tecken på att cirkus var ond att Q inte blev käk den natten kan vi tala tyst om, hon var ju iallafall ond och det lyckades jag misstänka redan första dagen)Alltså, vi velade fram och tillbaka mellan er två jättelänge, till sist blev det Bsf men då visste vi ju inte att hon var ängeln...
Och @Derring-Do cirkus hade förresten skrivit
"Myrten är siare!
Skit vi skulle käkat henne.
Jag tror att q är tvilling med nån av dom nya. Eller spion
bsf och Mirtai är i allafall ingetdera"
i lyan också så hon var er lite på spåren i alla fall
nä natt 2 skyddade BSF sig själv tror de trodde du var skyddad och hade fått för sig att BSF skulle vara ett säkert käkDu lyckades väl typ hela tiden! Men @cirkus siade jag natt 1... Jo, det var nog natt 2 de försökte käka mig.
Ska bli! Men är på jobb nu och datorn hemma. Imorgon bitti ska ni få den!När @bollen__ kommer in vore det trevligt med en sammanställning! För de nya ger det ju lite mer översikt också.
Nu ska vi se om jag fått med allt här, det råder viss förvirrning i min hjärna
#Spionens rader
*Ulvarnas rad
DL1
Ängeln skyddar Blacksmithfarm
Ulvarna äter LenaH
Siarlärlingen síar cirkus#*
Drottning Jadis förhäxar fio#
DL2
Ängeln skyddar Blacksmithfarm #’*
Ulvarna äter Blacksmitfarm #
DL3
Ängeln skyddar Myrten*#
Siarlärlingen siar Gabby_Ossi#
Ulvarna käkar Q (uteblivet pga omvandling)
DL5
Ulvarna käkar Theodor#
Ängeln skyddar BSF*#
DL6
Ängeln skyddar Myrten
Ulvarna käkar Myrten*#
Siaren siar hemlig#
DL7
Ulvarna käkar hemlig
Ängeln skyddar ingen
Aha! Missade det..Jag skyddade mig själv sistaDL
Det där om att inte skydda som jag pratade om i PMet gällde natten som inte blev av