har jag helt fel om dig så vet jag vart jag ska vända blicken så mycket kan jag sägaKänns skitjobbigt detta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har jag helt fel om dig så vet jag vart jag ska vända blicken så mycket kan jag sägaKänns skitjobbigt detta!
Det där gör att jag är nöjd med mitt val, det känns som du försöker rädda dig själv.
Ingen fara Jag har ju funderat på att rösta på dig själv så det är väl inte mer än rättvist.Åh vad svårt...
Eftersom jag är så osäker väljer jag att fega och lägger min röst på hemlig där den visserligen inte gör så mycket nytta i röstningen (?), men jag tycker ju hon är skum!
Theodor röstar på hemlig eftersom jag misstänkt henne tidigare enligt min teori om alibi pga rösten från Habina, vilket bara stärkts idag då hon hoppade på mig om att jag "vet för mycket", vilket kändes som en väldigt lätt teori.
Sorry hemlig, jag vet ju att du är ny som jag men röstar ändå på den jag finner skummast idag
har jag helt fel om dig så vet jag vart jag ska vända blicken så mycket kan jag säga
Släden med de vita renarna stod redo nedanför trappan med en trumpen dvärg på kuskbocken, vargarna hade sedan länge skickats ut på jakt efter de vidriga barnen som hotade henne. Men trots sina krafter och inte minst sitt pålitliga trollspö tvekade Jadis där hon stod vid sin utsirade port som gnistrade likt blått glas. Tänk om Aslan redan fanns i Narnia? Människorna kanske bara var ett knep för att locka bort henne från sitt slott? Trots allt var hon mer sårbar där ute, utan möjlighet att använda någon mer avancerad magi om hon blev överrumplad. Och hon vågade inte lita på att trollspöet skulle fungera på Aslan.
- Du där!, fräste hon till dvärgen. Sela av renarna igen, jag har inget behov av släden för tillfället. Om inte vargarna klarar att hitta några barnungar på egen hand ska jag flå dem och klä utsidan av mitt slott med deras fällar för att visa vad jag tycker om oanvändbara idioter.
Dvärgen tappade hakan men hade vett att inte säga något utan hastade iväg med renar och släde. Jadis gick in genom porten och så fort den ljudlöst slutit sig bakom henne började hon mumla uråldrig ramsor på det språk hon pratat i världen hon en gång kom från. Slottet började omslutas av is som till slut var tjockare än stammen på den äldsta eken i Narnia. När hon satt där i sin kalla fästning kände hon sig lite säkrare. Det skulle dröja innan någon kunde komma åt henne här. Å andra sidan kunde hon inte påverka vad som hände utanför heller. Det fick hon överlåta åt vargarna.
Cirkus var Drottning Jadis – Ond häxa
Skillnad på lynchad och käkad?
Ja. De som röstas ut lynchas och de som försvinner under natten käkas.Och det vet vi för att vi röstade ut cirkus och LenaH åkte ut efter natten?