Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snarare en kvarleva från forntiden. Fanns det ens reservtank på bilar efter 50-talet? Om ens då?Det är nog bara ett uttryck, finns ju ingen egentlig reserv
Det är ett välkänt uttryck i bilmeckarvärlden. Var det kommer ifrån vet jag inte, men används rätt flitigt fortfarande, och inte bara "forntiden", men då förstås av personer som kan lite mer bil än bara hur man kör dem och hur man tankar dem.Snarare en kvarleva från forntiden. Fanns det ens reservtank på bilar efter 50-talet? Om ens då?
Jag märker väldigt väl hur mycket som hänt med bilarna sen jag tog körkort 1979. Dottern tog körkort för 2 år sen och det är kul att jämföra bilar nu och då. Chokelänge sen det försvann. Backkamera. Elektrisk handbroms.Snarare en kvarleva från forntiden. Fanns det ens reservtank på bilar efter 50-talet? Om ens då?
Samma här! Hatar att skrapa rutor.. Plus att jag alltid glömmer av att det måste göras så då får jag stressa som en dåre för att hinna.Försöker tanka innan lampan tänds för annars går det inte att köra dieselvärmaren
Jag hatar med det därför biltemas de-icer finns i bilarna...Samma här! Hatar att skrapa rutor.. Plus att jag alltid glömmer av att det måste göras så då får jag stressa som en dåre för att hinna.
Eller hur, värsta som finnsSamma här! Hatar att skrapa rutor.. Plus att jag alltid glömmer av att det måste göras så då får jag stressa som en dåre för att hinna.
Reserven? Jag vill helst inte ha mindre än halva tanken även om jag inte ska köra jätte långt. Lyser lampan är det.. ångest Samtidigt laddar jag inte min mobil fören den är på 1% eller död, så vet inte hur hjärnan fungerar. Kör dock inte så ofta, och tankar desto mindre (delar bil haha)