Så då var det tips till dig du ville ha ändå? Color me confused.Åh, precis vad jag behövde höra.
Jag är så orolig att jag alltid ska vara så här för så lär jag nog ge upp tanken på att dejta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så då var det tips till dig du ville ha ändå? Color me confused.Åh, precis vad jag behövde höra.
Jag är så orolig att jag alltid ska vara så här för så lär jag nog ge upp tanken på att dejta
Nej, tråden är för allmän fundering. Sen skrev jag ett personlig inlägg i tråden och på DET inlägget svarade @athena_arabians och det var det som jag svarade på.Så då var det tips till dig du ville ha ändå? Color me confused.
Ok jag förstår inte riktigt varför mitt var mer "tips" då det inte var ett citat eller riktat mot någon specifik men whatever blir bara onödigt OT.Nej, tråden är för allmän fundering. Sen skrev jag ett personlig inlägg i tråden och på DET inlägget svarade @athena_arabians och det var det som jag svarade på.
Sådant blir oftast lättare med åren Jag var likadan tidigare men det blir som sagt lättare att hantera sina känslor och jobbiga situationer. Det finns fördelar med åldrande också
Men! Hur gammal ska jag behöva bli!
Jag suktar fortfarande efter exet trots att det nästan är 2 år sen
Men! Hur gammal ska jag behöva bli!
Jag suktar fortfarande efter exet trots att det nästan är 2 år sen
Min erfarenhet är att man suktar efter exet, eller åtminstone kanske idealiserar eller saknar, fram till den dagen att någon annan tar hens plats i hjärtat. Ja, rent krasst så faktiskt. Det behöver nödvändigtvis inte betyda att man vill ha tillbaka sitt ex eller ens tyckte att man fungerade ihop. Men man har minnen tillsammans, man minns hur det var att vara riktigt kär, man minns hur det kändes att någon var riktigt kär i en själv osv. Så när man känner sig ensam på kammaren så är det lätt att tankarna trevar tillbaka till den personen, fast att det egentligen bara handlar om att tankarna trevar tillbaka till den känslan.
Jag blev ju sådär dökär i den första jag träffade efter mitt ex, men brutaldumpad. När dejtinglivet har känts motigt och jag inte blir kär i någon så har tankarna haft en tendens att vandra tillbaka till honom. Sanningen är att jag inte ens vet om jag var så kär i just honom, eller om omständigheten att han kom in som en frisk fläkt mitt i min depression och åtrådde mig som ingen annan efter 4 års stendött sexliv och känsla av att vara oåtrådd spelar in Egentligen var han lite av en pajas, när jag tänker efter. Men fram tills att jag blev kär i någon annan så idealiserade jag alltid honom. För jag minns hur förbaskat kär jag var.
Och jag blir lite avundsjuk, för jag blir aldrig kärMin erfarenhet är att man suktar efter exet, eller åtminstone kanske idealiserar eller saknar, fram till den dagen att någon annan tar hens plats i hjärtat. Ja, rent krasst så faktiskt. Det behöver nödvändigtvis inte betyda att man vill ha tillbaka sitt ex eller ens tyckte att man fungerade ihop. Men man har minnen tillsammans, man minns hur det var att vara riktigt kär, man minns hur det kändes att någon var riktigt kär i en själv osv. Så när man känner sig ensam på kammaren så är det lätt att tankarna trevar tillbaka till den personen, fast att det egentligen bara handlar om att tankarna trevar tillbaka till den känslan.
Jag blev ju sådär dökär i den första jag träffade efter mitt ex, men brutaldumpad. När dejtinglivet har känts motigt och jag inte blir kär i någon så har tankarna haft en tendens att vandra tillbaka till honom. Sanningen är att jag inte ens vet om jag var så kär i just honom, eller om omständigheten att han kom in som en frisk fläkt mitt i min depression och åtrådde mig som ingen annan efter 4 års stendött sexliv och känsla av att vara oåtrådd spelar in Egentligen var han lite av en pajas, när jag tänker efter. Men fram tills att jag blev kär i någon annan så idealiserade jag alltid honom. För jag minns hur förbaskat kär jag var.