Har pratat med en kille från tinder sen i början av juni. Sen träffades vi i början av augusti och har umgåtts nästan dagligen sedan dess. Blev lite mycket ett tag då han i princip bodde hos mig under veckodagarna då han letade lägenhet i Malmö. Jag lyckades dock fixa lägenhet till honom i Malmö och han flyttade i helgen. Nu känns de så tomt och jag känner att det är skönt att sakna honom då det blev lite för intensivt ett tag. Jag känner att mina känslor börjar växa för honom. Som några säkert läst i dejtingtrådan att jag hade lite problem i början med honom då jag störde mig på en hel del saker men han har faktist börjar visa mig mer av sig själv nu som jag börjar gilla. Tänkte ta med honom till min bror och hans fru på middag på torsdag, är detta för tidigt?
Jag har dåliga erfarenheter av förhållande och jag känner att jag hela tiden tänker på att jag är rädd för att få känslor, för jag är rädd för att bli sårad. Sen vet jag inte heller om jag är kär i kärleken eller i honom. Det är jättesnurrigt i mitt huvud just nu.
Han har i alla fall sagt att han inte träffar andra och att han tycker om mig. Men när vet man att när man är tillsammans? HAHA ska man bara fråga liksom..
Jag har dåliga erfarenheter av förhållande och jag känner att jag hela tiden tänker på att jag är rädd för att få känslor, för jag är rädd för att bli sårad. Sen vet jag inte heller om jag är kär i kärleken eller i honom. Det är jättesnurrigt i mitt huvud just nu.
Han har i alla fall sagt att han inte träffar andra och att han tycker om mig. Men när vet man att när man är tillsammans? HAHA ska man bara fråga liksom..