Tack alla fina som skriver här, det hjälper mer än ni kan ana
I kväll har jag lyckats äta lite, 1,5 laxfile och en avokado. Det låter inte mycket men med tanke på att jag inte ätit nåt förutom några godisbitar och en liter nyponsoppa sen i söndags så är jag för tillfället mätt på det lilla. Och jag behöver energi.....
Jag träffade en vän i dag när jag handlade mat till djuren som förskräckt undrade vad som hänt eftersom jag plötsligt är så mager (jag var smal innan allt det här) så jag försöker tvinga mig att äta igen med tanken om att det inte är så viktigt vad jag äter utan att jag faktiskt äter. Det låter dock betydligt enklare än vad det är....
Mina hyresvärdar är hemma igen från sin utlandsvistelse vilket betyder att jag kan åka iväg om jag känner det och inte låst hemma på gården längre. Det känns skönt på ett sätt för nu kan han inte kontrollera mig eller vet var jag är, jag kan göra som jag vill. Jag är heller inte helt ensam på gården vilket känns bra. Dom vet bara att det är slut och att det inte varit så vackert och att han inte är snäll.
Jag står dom inte så nära men det var ändå skönt att höra att dom finns där om jag behöver.