Nyponblomman
Trådstartare
Du, det här får mig att fundera på vad du inte berättar för oss. Att du känner så som du beskriver ovan får mig att få magkramp. Det här är ingen bra människa, om han får dig att på allvar känna som du skriver..
Jag har insett att han varit ganska kontrollerande, velat veta allt och manipulerat mig till både det ena och det andra för sin egen vinning skull, han hörde av sig gång på gång tex och fick mig ju att lämna min roadtrip som jag gjorde för att få vara ifred och tänka själv och komma hem en dag tidigare för att han ville ses, men när jag väl kom hem sen så ändrade han sig på 10 minuter och orkade inte ses....... och han visar ju fortfarande att han stör sig på att jag är "ute och åker" om han hör talas om det och inte vet var jag ska eller vad jag ska göra.
Men jag tror inte att han kommer dyka upp här hemma, det tvivlar jag starkt på att han törs för han vet vem min HV är. Han hör ju inte av sig heller nu så det just nu tror jag att det är ganska lugnt men jag vet ju att han störtkoll på mitt schema, varenda minut och ev byten jag gjort på jobbet.