Nån som vet??

D

Duchesse

Jo de råkar va såhär att ja har hittat en liten kissemiss, som jag tror är en hona :crazy: Haha men jag vet inte säkert.. skulle detta kunna vara en kastrerad hane?? hur ser man skillnad?? är ej så kattvan.. :D :D :D

Mvh Duchesse

Sv: Nån som vet??

en hankatt har även efter kastrering kvar sin snopp. Den sitter strax framför "där pungen satt" och om man trycker lite försiktigt på sidorna om den, så tittar den ut :)
Honkatter har ett litet hål strax under anus

hahahah:rofl:
okej tack för svaret :D
tror katten faktiskt e en hona :D
ja har aldrig hmm haft en hankatt därav den kanske lite..konstiga frågan :angel:

hmm jag kom på en sak...honan har ju (vet ej va d kallas på katter) hmm vi säger bröst på magen :D det har väl inte hankatter?? :confused: det borde dom inte ha?

hmm jag kom på en sak...honan har ju (vet ej va d kallas på katter) hmm vi säger bröst på magen :D det har väl inte hankatter?? :confused: det borde dom inte ha?

Jo, hanen har också tuttar så du kan inte bedöma kön efter det. Leta efter en snopp. ;)

Kanske är en korkad kommentar, men tänk på att katter har sin penis i "rumpan" och inte under magen (du sa ju att du inte var kattvan).
Jag läste idag om en djurägare som trodde deras tacka ver en bagge för han inte kunde se skillnad på ett juver och en pung så jag tar inget för givet ;)

okej jodå jag e van vid katthonor :D ej hanar... men jag tror detta var en hona som vi hittat..

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 180
Övr. Katt Ursäkta att det blev så långt 😅 Från början så var min plan att ställa ut Lillkatten(huskatt) men pga corona har vi förstås inte...
Svar
10
· Visningar
1 175
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama