Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen angående Syndikat som jag själv inte har några åsikter om..
Ni som nu vet att Syndikat har gått bra och lämnat bra samt lovordats i Tyskland.
Kan ni inte istället för att hugga Quickstar ta och ge oss den informationen istället och vart ni har fått den ifrån?
För det måste ju betyda att ni känner till dessa bra avkommor så det är väl bara att skriva vilka dessa är och vilka ryttarna är som nu tycker så bra om dem?
Samt har ni inte hittat det på nätet, vart har ni då fått info ifrån?
Det vore ju också super att veta vilken väg man ska gå om det inte finns ute i cyber, man kan ju behöva leta efter andra hingstar ngn annan gång!
Så vart hittade ni alla Syndikat-barnen och vilka är de samt vart hittade ni deras prestationer?
kl
Det här är ju riktigt roligt.
Jag är faktiskt ganska så insatt i de tyska systemen utan att vara nåt proffs, men jag anser fortfarande att under 115-120 i sin egen disiplin inte är särskilt bra.
Har däremot hingsten egna meriter som kan väga upp alt. avkommor som presterat så är jag den förste att vara förlåtande mot HLP-Indexet. Inget av detta har jag hittat på Syndikat.
Jag har heller inte skrivit någonstans att jag enbart tittar på poängen, det är en del av utgallrings processen.
Precis som att en hingst med 6or och 7or på gångarterna kan ryka om jag söker en hingst med bra gång.
Flera av dessa hästar Cat_and_rat tar upp i sitt inlägg har jag också hittat, men han är morfar till dessa hästar, vad har mödrarna gjort? (dvs hans avkommor, som ju är det intressanta om man väljer att betäcka med honom (ja, jag vet att han är död) )
Har hans avkommor lämnat mer bra hästar än denna som tas upp i inlägget eller är det den enda bra avkomman de har?
Givit to me, aha aha
Fast det tycker jag att flera har gjort här ovan redan...
Mao så ger han det han är
Mao så ger han det han är
men nu vill vi veta svaret på passet
Ta själv kontakt med Tyska Ridsportförbundet så får du en lista på hans egna och hans avkommors meriter. Tills dess kan du väl kravla in i rumpnissegrottan och hålla dig från tangentbordet innan du skriver något mer du inte har en aning om.
Ta själv kontakt med Tyska Ridsportförbundet så får du en lista på hans egna och hans avkommors meriter. Tills dess kan du väl kravla in i rumpnissegrottan och hålla dig från tangentbordet innan du skriver något mer du inte har en aning om.
Jag fick hem lillans pass idag. Bara det att det som kom från Tyskland (pappan är tysk) var i rosa papper? (ska vara grönt) som man får om hästen är född i USA?! Hon är född i Sverige! Vad kan ha hänt där? Dessutom så är det fel födelsedatum!
Och det Svenska passet är mammans? Måste ha blivit väldigt fel!!!
Vart kan jag vända mig (förutom uppfödaren) för att få detta fixat? Hon har ju en godkänd fullstam så hon skall ha ett Svenskt pass med gröna papper!
Jag tycker att i första hand skulle du gå till säljaren om du har problem med fölets papper.
Jag som säljare hade nog blivit väldigt besviken, om jag hade fått läsa detta om min uppfödning, och samtidigt förlorat förtroende över dig som köpare, som väljer detta forum istället för att prata med mig som säljare.
Har du fått nått besked från ASVh om hon får "gröna papper" då?