Nån som har koll på pass?! *akut*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nån som har koll på pass?! *akut*

Jag har sms:at och ringt men hon har inte hört av dig! Jag har tydligt skrivit att jag älskar hästen och hon är fortfarande lika toppstammad oavsett papper. Dessutom skrev jag likväl att uppfödaren är en vän till mig och jag vill inte på något sätt kasta skit på henne.

Inga förutfattade meningar tack! :mad:

Jag har inga förutfattade meningar, men att diskutera detta här är inte ett lämpligt ställe.

Varför är du så otroligt otrevlig och lättretad? Folket här frågar och vill ha svar...för det är ju du som skapare av tråden som dragit igång diskussionen...eller hur?

Du vill ju ha svar på dina frågor och då måste ju andra användare här kunna ställa frågor utan att behöva bli ratade vid fotknölarna.

Hade själv heller inte velat läsa om min uppfödning på ett forum, utan velat bli kontaktad av köparen istället för att diskutera, (ja jag vet att h*n inte svarat dig)

Varför är du så otroligt otrevlig och lättretad? Folket här frågar och vill ha svar...för det är ju du som skapare av tråden som dragit igång diskussionen...eller hur?

Du vill ju ha svar på dina frågor och då måste ju andra användare här kunna ställa frågor utan att behöva bli ratade vid fotknölarna.

Hade själv heller inte velat läsa om min uppfödning på ett forum, utan velat bli kontaktad av köparen istället för att diskutera, (ja jag vet att h*n inte svarat dig)

Ja, men då får ju uppfödaren ta det. Jag har inte nämt några namn osv. Det är min häst och mitt pass, jag får fråga om jag vill!

Även om du inte nämt några namn så är det flera av oss som är jätte duktiga på google :angel: och med tanke på hur få ston han betäckt är det inte svårt att räkna ut .......... var ja uppfödaren hade jag nog stryp dig,jag tror heller inte du är "lurad" utan att du helt enkelt inte lyssnat eller förstått :angel:

Senast ändrad:

Även om du inte nämt några namn så är det flera av oss som är jätte duktiga på google :angel: och med tanke på hur få ston han betäckt är det inte svårt att räkna ut .......... var ja uppfödaren hade jag nog stryp dig,jag tror heller inte du är "lurad" utan att du helt enkelt inte lyssnat eller förstått :angel:

Gud va otrevlig du är!

Nu har ni kastat nog med skit på varandra i den här tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 637
Avel Jag har antagligen gjort något dumt men det får tiden utvisa. ;) Har köpt en treårig ungponny (valack) från uppfödaren. Mamman är...
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: misen
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 972
Senast: lundborg
·
B
Hästmänniskan Har några frågr men vet ej om jag lägger denna tråd på rätt ställe, om inte får ni flytta den till rätt ställe. Vi har ett pass...
Svar
18
· Visningar
1 590
Senast: hästhandlarjävel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka