Cissis kompis, Maria. jag har mina hos Peter polisen
Ja, vem är du?
Red hos ingifta släktingar då, länge sen nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cissis kompis, Maria. jag har mina hos Peter polisen
Ja, vem är du?
Red hos ingifta släktingar då, länge sen nu.
AHA! Då vet jag vart du bor om han/ni inte flyttat förstås.Cissis kompis, Maria. jag har mina hos Peter polisen
AHA! Då vet jag vart du bor om han/ni inte flyttat förstås.
Fina ridvägar i dom skogarna, saknar dom lite faktiskt.
Får väl lastträna min häst, så jag kan ta med henne och rida ut i dom skogarna med min kusin.vi är kvar. ja dom vägarna är kanonfina. man är rätt bortskämd med det
Lite nyfiken på jamjam. Vad var det för häst?Billy Boy
Mulle
Gulliver
Lajban
Tintin
Conrad
Sugar
Melody
Jamjam
Jaison
Holly Pooh (första egna hästen )
Jaimie
Juanillo (Julle)
Burhults Moon Rocket (Mumin)
Chippy
Felicia
Ninya
Mandeville (Mandel)
Kryddan
Trolla
Tabasco
Ravelli
Mayor
Tilona
Felix
Otto
Papaya Pooh
Fabine Pooh
Nina
Raita
Bento
Oskar
Greta
Zweigznite
Vector
Banana Joy
Mysan
Elmo
Pavarotti
Mewtwo Power (Myran)
Payazzo
Fabian
Foxie Princess
Bellman
Slowie
Vormen
Herkules Tyson
Comtess
Selma
Canyon
Wild n' Windy
Fahime Latifah
Madicken
De jag kommer ihåg på rak arm, flera har jag glömt namnen på. I hyfsat kronologisk ordning.
Tråden är från 2016 och användaren du frågar har inte varit aktiv sen juli 2020 så du kommer kanske inte få svar.Lite nyfiken på jamjam. Vad var det för häst?
Jag men hoppas på det bästa. Jag är själv inte så aktiv, är nog inte inne ens en gång om året.Tråden är från 2016 och användaren du frågar har inte varit aktiv sen juli 2020 så du kommer kanske inte få svar.
Fanns det en Kawasaki också, kan namnet Suzuki bero på de kom samtidigt?Minns långt ifrån alla, och tänker inte outa vissa "nyckelhästar" då jag inte vill röja min identitet här fullkomligen.
Men några av de med fyndigaste/roligaste/mest "knäppa" namn:
Caergynydd Valley LLwynog - What was your name, again? Welsh Cob, extremt söt, men helt obegripligt namn. Kallades på förkomna anledningar oftast för bara "Valley".
Deja Vu Rose - SWB. En valack. Faktiskt.
Dumle - Polskt kallblod utan stam. Undrar om Dumle-godis finns i Polen också?
Fanta - Vanligt, brunt halvblod utan stam.
Quercia van het Goudblomme - även kallad Suzuki. BWP. Namnet i sig är väl inte så konstigt "Quercia från Guldblomma" typ. Att man började kalla henne Suzuki har någon historia, vilken jag tyvärr inte minns nu...
O'boy - Brunskäckad C/D-ponny. Rätt fyndigt namn tycker jag!
Riesling - även kallad Jennifer - Är inte Riesling ett nog fint namn?
Vad var Mistral och Peter Pan för några?Första ridskolan minns jag bara två namn från
Mr. Bush
Mistral
Andra ridskolan
Zorro
Bonnie
Valentino
Eilert
Miss Classic
Armani
Peter Pan
Sen minns jag inte fler namn. Störigt, var en liten rödskimmel jag fick ha ofta, men kommer för allt i världen inte på vad han hette! Han var rolig iaf...
Tredje ridskolan
Sheridan
Bilango
Corazzo
Pascal
Timo
Shevil
Chivas Regal
Kapucino
Valdo
Woody
Hermes
Och återigen ett par jag ej kan komma ihåg vad dom hette.
Fjärde ridskolan
O'Brian
Honey
Rosa
Valle
Nimbus
Maybee
Andra hästar
King
Rebecca
Fideli
Sunny
Ben
Bulle
Signe
Bodil
Kungen
Rimini
Och så igen några jag ej minns vad dom hette :P
Ingen aning, det var typ 27 och 20 år sen jag red på ridskolorna dom stodVad var Mistral och Peter Pan för några?
Kan Peter Pan ha varit en svart liten c-ponny?Ingen aning, det var typ 27 och 20 år sen jag red på ridskolorna dom stod
Nej han var brun och minst stor d-ponny, men skulle gissa på störreKan Peter Pan ha varit en svart liten c-ponny?
Var Mistral en fux med bläs?Nej han var brun och minst stor d-ponny, men skulle gissa på större
Minns inte, var bara runt 8 på den tiden. Kan ha varit fux, eller brunVar Mistral en fux med bläs?
Den jag känner till var född -90, fux med bläs och något mer tecken. Gissningsvis c-ponny. Det är min mamma som var på ridskolan ponnyn var på som unghästMinns inte, var bara runt 8 på den tiden. Kan ha varit fux, eller brun
Fyller på med några nya namn som tillkommit.Heathpool Marischal
Apples Dapper
Discovolante
Red Rum
Apples Fakir
Apples Blomman
Marabou
Matador
Apples Hurricane
Hertig Brodde
Master B.A
Nobella B.A
Goldie
Lilleman B.A
Vendy Ford
Gracja
Zadra
Baylise
Camillo
Susannah
Dunia
Isabella
Nanzy
Zorro
Meizi
Silver
Nora
Dublin
Bogdan
Markiza
Latte
Charlie Grey
Zorrow
Frosty
Milseain
Monsoon
Jameson
Jackson
Bara för att nämna några få...
Ok! Olsegården hette ridskolan den stod på dåDen jag känner till var född -90, fux med bläs och något mer tecken. Gissningsvis c-ponny. Det är min mamma som var på ridskolan ponnyn var på som unghäst