Namn för nån som kallas Stella

Sparrisen123

Trådstartare
Egentligen har det inget med föräldraskap att göra, men min erfarenhet säger att ni som har barn ofta är mycket bättre på namn än de som inte har barn. Antagligen för att föräldrar kommit på namn till egna barn :p
Hursomhelst. Jag behöver tips på namn som någon kan heta, om personen kallas Stella. Bortsett från de uppenbara (Stella och Estelle) alltså. Finns det fler namn?
Ni får hitta på egna förslag om det inte finns färdiga ;)

Sv: Namn för nån som kallas Stella

Min förra häst hette Frastella, hehe. Men det vill man nog inte döpa sitt barn till.

Kan ju heta vad som helst!
Min pappa heter Bernt, kallas för Nicke. Min son heter Rasmus och kallas för Kalle. Sambon heter Joakim, förutom Jocke så Lillen.

Kan även vara en förkortning av för o efternamn:
Ste La
Kan ju i så fall vara både man o kvinna

*halvt kl*

Tack för era svar, ös gärna på med fler om ni har!
Och ja, jag inser att jag var lite otydlig. Självklart kan man kallas Stella vad man än heter, men jag menade främst såna namn som på något sätt låter lite lika eller har "bokstavskoppling" på något sätt. Som de förslag jag fått :)

Astella, Stelladora, Christella, Christelle, Scarlett Ella, Astelle.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 825
Senast: Anonymisten
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 097
Senast: mars
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 190
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka