Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vet någon om man får ta med hundar som inte ska ställas? Min kompis ska ställa sin hund i Larv på söndagen och jag hade gärna följt med och fotograferat och tagit med Sally.
Ja, man brukar få ta med hundar som inte ställs ut när det är utomhusutställning (och det är det ju i Larv).
På inomhusutställningar tror jag anledningen till att man inte får ta med hundar som inte ska ställas är att det är trångt därinne redan som det är.
Jag ska ställa Faiza (saluki) på söndagen, både min och hennes första utställning, så jag försöker att inte ha så höga förväntningar. Men kul ska det bli!
Hundavel & Ras
Hej!
Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :)
Kan...
Hundavel & Ras
Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Hästnyheter Ingen aning. I mitt fall i Halland vilket var längesedan ansåg LS att jag hade ekonomisk verksamhet med mina 2 hästar och heltidsjobb på...
Hästnyheter Sociala medier har lett till omfattande förändringar av hästsporten; maktstrukturer har förskjutits och influencer-kulturen skapar ideal...
Hundavel & Ras Fast även om man lägger energi på att leta information så är det inte lätt när man står utanför hundvärlden. Hur tänker du dig att en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.