Någon som rett ut det blå rummet!?

Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

det måste väl vara en till grej? jag är bombsäker på det,men vart? har finkammat hle rummet jö!! help me snälla! jag vette sjutton hur jag ska göra nu..slut på alla ideer..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Börjar känna mej riktigt tjötig... men nu kommer jag verkligen ingenstans... händer ingenting vart jag än klickar... sitter bara en alien i en korridor å det enda andra rummet jag kommer in i är d bara en trasig "nånting" i och en stol... *orkar inge mer men måste juh bli klar!!!*
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

:crazy: Tyvärr måste jag meddela att det blir mer och mer tidskrävande och jag tyckte de sista (de är tolv) banorna var riktigt svåra och fick hjälp av en kompis...

Har du tagit ned affischen med springaren på?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

ja.. har fått ett lösenord "Quest" och har stoppat en diskett i en dator men det går inte att skriva...
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Jag klarade mig i det röda rummet!! nu ska jag på nästa rum!! jag ligger lite eftre er alla tror jag nog minsan! =)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Nu är jag ute ur viridian room!!
* pust*
Finns det fler rum?
jag har kommit ut från det blå, och crimson..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

jag får inte upp pappers korgen och kommer ej åt tändaren..hjälp mig nån please!
jag har fattar inte hur ni får dit ramen och cd skiva på hyllan? och tända rökelsen? koden har jag löst ..den va lätt alltså på skelettet.. kan någon hjälpamig få tag på tändaren??
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

den ligger under papperskorgen, du måste stå på lappen med
håret, sedan öppna kylen, stänga kylen sedan klicka två ggr på papperskorgen
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

men jag har föröskt det fungerar inte? och kines teckena-lapparna vad ska man göra med dem? vad då för box som de andra skrev???
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

måste ölen vara yr kylen om jag ska få tag på tändaren tro eller???
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

du måste oavsett ha tändaren för att ta dig ut..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

nej, det tror jag inte utan gör som jag skriver ovan så får du tändaren tillslut..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

boxen får du sedan när du fått tändaren...tändaren hjälper dig at få en ledtråd :angel:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

det fungerar inte! jag öppnar kylen,stänger den klickar på korgen två gånger..händer inget,musik kommer! meninget annat..suck!!
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

du som verkar ha koll ;)
finns detfler rum än det blå, crimson och viridian?

jag har lyckats hamna i ett nu med en affisch på väggen,
men det rummet verkar trist, det är så litet :crazy:
 

Liknande trådar

IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Kommer inte ut från det rummet, nån som kan hjälpa mig med tavlan??
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 430
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp