Någon som rett ut det blå rummet!?

Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Trilla skrev:
nu är jag i det röd rummet? jag har,lapp,cd fodrelet,fyrkant klossen,tre nycklar och ett kassetband-använt kablarna NU DÅ?? HJÄLP!


Jag är typ där du är, fast jag har ett battiero och nån vit pinne också. Har du öppnat ett nytt fönster och skrivit in urlen som står på lappen? Då kommer du till ett bord med lappar på där det står siffror men jag fattar itne vad man ska göra med dem. :confused:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Trilla och DFZ, det finns en hel del ledtrådar till röda att hämta i början av denna tråd, sid. 3-4-5 nå´nting.
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

zesel skrev:
Trilla och DFZ, det finns en hel del ledtrådar till röda att hämta i början av denna tråd, sid. 3-4-5 nå´nting.

Okej tack, jag börjar bli seg i huvudet nu :o
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Det var ett bra tag sen jag gjorde den, så jag vet inte om jag minns men du måste ha en diskett i diskettstationen och sen klicka på färghjulen i rätt ordning - enligt tavlan i samma rum som brevet. Men sen är jag inte så allvetande :o där längre... ;)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

zesel skrev:
Det var ett bra tag sen jag gjorde den, så jag vet inte om jag minns men du måste ha en diskett i diskettstationen och sen klicka på färghjulen i rätt ordning - enligt tavlan i samma rum som brevet. Men sen är jag inte så allvetande :o där längre... ;)


jag hittar inte någonstans vad man ska göra med skruvmejseln som man tog ur kassaskåpet. Vet du? I Crimson alltså
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Trilla skrev:
batteri?? hm pinne? vart hitta du den??


Om du klickar fram den röda väggen som är mellan byrån och sängen så ser du lite lila golv längst ner till vänster. Klicka där så hamnar du mellan sängen och madrassen och hittar ett batteri.

Om du sedan lyfter på kudden i sängen och klickar dig försiktigt mot sängaveln med kudden upplyft så hittar du en metallpinne mellan madrassen och sänggaveln.
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

haha nu kom jag ut ur Crimson. Testade min inbrotts (eller utbrotts :D ) taktik och det funkade ju :) :bump:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Nu e blandningen rätt men det står "waiting fore user input"... va ska man göra då? Det finns juh inga fler oöppnade dörrar sen heller...
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Ahhh... stupid me! Självklart.. sikta bara in mig på panelen... tack du i mina ögon fortfarande lika allvetande!
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

hur kom du ut?? hm..jag förösker ju hitta nån mer grej att lägga i kuben fattas en rund sak till..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

jag har fastnat totalt hur lyckades du komma ut? är det nånmer grej att föröska hitta? vad gör med nummret jag fick då?? 8591 vad är det till för??
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

*blir bara dummare och dummare juh längre jag håller på* Nu är jag fast vid schackpjäsen å julmusiken... Vad ska jag ha skruvmejseln till?
Är det många rum kvar?
 

Liknande trådar

IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Kommer inte ut från det rummet, nån som kan hjälpa mig med tavlan??
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 430
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp