Någon som rett ut det blå rummet!?

Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Vad ska man göra när man fått upp låset med koden? Det står att min samling i bokhyllan inte är komplett. Jag har cdfodral och skiva, ram, kort, stickorna och ölburken. Vad mer?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Trilla skrev:
visste väl att fåtöljen hade något att dölja,ska leta nu!


haha Hur i HELA fridens namn kunde du få fram några siffror till telefonen utan lappen som du skrivit på? :confused:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Trilla skrev:
hur sjutton får jag upp den då? *arg*

Ser till att du har fåtöljen rakt framför dig och sedan klickar du på sittdynan.
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

zesel skrev:
Tror inte ram och kort ska vara med! Är ölen kall???


Nej fan det har du rätt i det stog ju i dagboken att den skulle vara kall...hur länge ska jag kyla den? Jag tog bort ramen och kortet.
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

zesel skrev:
Tror inte ram och kort ska vara med! Är ölen kall???

Nu satte jag dit ölen men det står somethings still missing...hmm vaaad kan det vara? Ledtråd snälla ;)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Hmmm.... Konstigt... Du har alltså boxen med kinestecknen klar, cd-skivan i fodral på hyllan, rökelsen tänd och kall öl på hyllan (obs kolla genom att titta närmare på ölen att den verkligen är kall)...?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

nu är jag i det röd rummet? jag har,lapp,cd fodrelet,fyrkant klossen,tre nycklar och ett kassetband-använt kablarna NU DÅ?? HJÄLP!
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

zesel skrev:
Hmmm.... Konstigt... Du har alltså boxen med kinestecknen klar, cd-skivan i fodral på hyllan, rökelsen tänd och kall öl på hyllan (obs kolla genom att titta närmare på ölen att den verkligen är kall)...?

Ja fast boxen har jag inte gjort nåt med, den bara finns där alla andra grejer finns. Ska jag ställa den nånstans? Hur tittar jag närmare på ölen?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

GaurdianAngel skrev:
www.albartus.com Gå in på Mystery of time and space

Kan ni gå in på så får ni lite mer tankenötter. :devil:


Hoppas det funkar! :crazy:


Är det någon som fixat den här? Jag kommer bara till rummen med rör med olikfärgad vätska i.... Har pappret å pennan men kan inte skriva på pappret...

HJÄLP!!!
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

siffrona,ja men tänk på Help me om jag skulle skicka sma,det va så jag tänkte,först föröskte jag med 911 men så kom jag på det där med sms och försökte sedan hittade jag det om här på buke-och då tänkte jag rätt med inte kom på allt endå..hehe =)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

zesel skrev:
Hmmm.... Konstigt... Du har alltså boxen med kinestecknen klar, cd-skivan i fodral på hyllan, rökelsen tänd och kall öl på hyllan (obs kolla genom att titta närmare på ölen att den verkligen är kall)...?


jag klarade det!!! :banana: :banana:

Nu är det bara Crimson jag inte har klarat. :mad:
 

Liknande trådar

IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Kommer inte ut från det rummet, nån som kan hjälpa mig med tavlan??
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 430
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp