Någon som rett ut det blå rummet!?

Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

julia_v skrev:
jag måste ju få en kod någonstans i från, men fattar inte hur..
kan du ge mig en ledtråd ;)

Är det inte en kod på skelettets fötter? Eller det var kanske inte det du menade?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Brutta skrev:
Men jag kan iaf inte hitta den.. kommer ju under kudden o mellan sänggaveln o madrassen.. men där är den ju inte.. såå.. vart e den då?


gå till den helt röda väggen, nere i vänstra hörnet syns en liten flik golv, klicka där och du kommer till högergaveln, och där, mellan väggen och madrassen ligger batteriet! :d
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Tack.. då ere inte bara jag som e helt tokig då.. för jag får då inte fram ett skvatt.. förutom ett ömt pekfinger!! :smirk:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

jag lovar den är där!
jag minns inte riktigt men en sak ligger vid gaveln där fram, och en sak liksom bredvid sängen, det är bara att klicka runt sängen
det tar ett tag..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Taaaaack!!! :bow: :bow:

Du e min idol nu!!
Ääääntligen.. suck.. kan ju inte förneka att jag e lite tjurig av mig nu.. he.. annars kan man ju smyga lite me det.. men nu höll jag på o bli galen fan! :smirk:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Jo, det är koden dit jag behöver för att låsa upp :crazy:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Jag har läst dagboken om och om igen..
men fattar inte hur jag ska få 4 siffror från den?
år 2004 är det ju inte..
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Brutta skrev:
Taaaaack!!! :bow: :bow:

Du e min idol nu!!
Ääääntligen.. suck.. kan ju inte förneka att jag e lite tjurig av mig nu.. he.. annars kan man ju smyga lite me det.. men nu höll jag på o bli galen fan! :smirk:


Men hallåååå jag fattade inte :o hur skulle man göra?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

julia_v skrev:
Jo, det är koden dit jag behöver för att låsa upp :crazy:

Haha.... :rofl: du ser ju hur mycket jag har fattat ;) jag får väl skylla på att jag inte har ansträngt mig sen jag inte kunde lyfta på papperskorgen.
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Man trycker i det högra hörnet på den helröda väggen.. där inget står.. då kommer man bakom sänggaveln.. o där ligger det =)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

neje.. helt fel.. i det vänstar förstås.. hehe :angel:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

DFZ skrev:
Nää suck det funkar ändå inte att lyfta på papperskorgen. :(

Konstigt! Nyss provade jag igen - så här: markera hårpapperet - och titta närmare på det (förstorat)innan du går vidare och försöker med papperskorgen, öppna och stäng kylen och sen fungerar det för mig???
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

:rofl:
detta rum är extremt klurigt!!!

gahh!

men papperskorgen måste ju lyfta nån gång, står du på
lappen med hår samtidigt som du öppnar/stänger kylen sedan
klickar på papperskorgen två gånger?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Brutta skrev:
Man trycker i det högra hörnet på den helröda väggen.. där inget står.. då kommer man bakom sänggaveln.. o där ligger det =)

Det var ju riktigt lätt nu haha men vad var det för en film? Och vad ska man göra med siffrorna som man såg när man kom till yellow chamber som stog på urlen?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

gå till den helt röda väggen, nere i vänster kant finns en flik av golvet, klicka där, så vips så är du vid sängen och då ser man batteriet!
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

julia_v skrev:
:rofl:
detta rum är extremt klurigt!!!

gahh!

men papperskorgen måste ju lyfta nån gång, står du på
lappen med hår samtidigt som du öppnar/stänger kylen sedan
klickar på papperskorgen två gånger?

japp jag har lappen med hår markerad och har provat exakt som du skriver, men det vill bara inte funka. Jag har läst dagboken, tagit skivan och ställt upp sakerna på bokhyllan och det står att I can almost feel the ded persons spirit. Jag har gjort hål i filten men fattar inte hur jag vet vilket kinatecken som ska sitta på vilken siffra och jag saknar som sagt tändare..... :crazy: :devil: :mad:
 

Liknande trådar

IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Kommer inte ut från det rummet, nån som kan hjälpa mig med tavlan??
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 430
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp