Någon med Basset hound?

jassica

Trådstartare
Jag är väldigt intresserad av att skaffa en Basset hound, men vill ha lite mer information om de små raringarna.

Hur är de till sättet etc.

Jag själv bor på landet, har två hundar, grandis och cavalier, hr hästar och är ute mycket på dagarna och grejar på gårn. Kan en basset passa mig och min djurfamilj?

Sv: Någon med Basset hound?

Jag är väldigt intresserad av att skaffa en Basset hound, men vill ha lite mer information om de små raringarna.

Hur är de till sättet etc.

Jag själv bor på landet, har två hundar, grandis och cavalier, hr hästar och är ute mycket på dagarna och grejar på gårn. Kan en basset passa mig och min djurfamilj?

Jag har en Basset hane på drygt 4 år och har bokat mig för en valp som flyttar till mig den 20 maj.

Underbarare hundar finns inte enligt mig :love::love:

Har haft BH sedan -94 och är väl insatt i rasen så det är bara att fråga på.

Gå in på www.bassethound.se så hittar du massor av info om rasen.

Har själv gjort både champion , avelshanar m.m på den sidan :banana::banana:

Man måste veta vad man ger sig in på för det är trots allt en spårhund.

Men ja, det skulle nog fungera och passa er familj, jag vet vart det finns valpar till salu ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 079
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 202
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
3 109
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX