Mystiska saker som händer

I avdelningen "mystiska saker som händer som berör dörrar/golv", så berättade en bekant om en bekant till henne som haft problem med en kärvande dörr. Inte så mystiskt kan man tycka. Kanske hade den svällt, kanske hade den satt sig. Men problemet blev värre och värre. Och när man gick till botten med det "lilla" problemet, så visade det sig inte vara dörren som ändrats, utan golvet som pressats uppåt av en vidrig, jättelik hussvamp.

Svampar gör sig definitivt bäst i skogen. :nailbiting:

När min far var med i bilolycka (krock med älg) var jag 5,5 år ungefär och låg och sov. På morgonen skulle min mamma berätta men jag avbröt och sa ungefär "men det vet jag redan, varför berättar du, han är ju okej"... Jag hade "drömt" att det hänt.

Vad tror ni om det? Visste även när min farmor dött. Hon kom i en dröm och min mamma hade exakt samma dröm bortsett från att hon sa olika saker till oss. :) jag var 13,5 år när hon dog.

Är fascinerad av sånt här ("oförklarligt") då det händer mig ofta.

Liknande trådar

Hemmet Detta känns som en väldigt "ängslig" fråga men jag är lite oroligt lagd just kring att förstöra saker 😅 Jag har gjort ett nissebus...
Svar
1
· Visningar
371
Senast: Praefatio
·
Relationer Det har börjat störa mig hur svårt jag har för att be andra människor om saker och ting. Det kan handla om allt från att jag säger...
Svar
12
· Visningar
933
Senast: Tuvstarr
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 212
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 303
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar