Mystiska saker som händer

Det fanns alltså ingen kopia på den bilden som på de andra 36 bilderna.
Vilket mysterium! Att din kompis tittade in i kameran också. Du hörde inte av dig till de som framkallade och frågade hur du kunde få 37 foton, och varför du inte fick en kopia på det 37:e?

vem tog bilden? Varför har ingen av oss fem minne av att någon skulle ha varit där? Hur hamnade bilden i min kamera? Den var ju full!!! Och nerpackad :confused:

Jag tyckte bilden var obehaglig så jag gav den till kompisen. Det fanns alltså ingen kopia på den bilden som på de andra 36 bilderna.
Jag är så gammal att jag kommer ihåg att ibland kunde man få plats med ett 37:e kort på en 36-bildsfilm, beroende på hur tidigt man lyckats starta på filmen.

Jag får väldigt starka overklighetskänslor samtidigt som jag upplever "sånt där". Jag hamnar liksom utanför mig själv och blir ett vittne till allt. Blir dubbelkonstigt. :)

Nu äter jag antipsykotika, det hjälper :angel::D
Precis så var det för mig, som att plötsligt blev allting avdomnat och som kompakt tyst inuti huvudet och så insåg jag att jag vet precis vad som hända och sägas nu! Som att man plötsligt drömde fast jag var vaken.. Är jag påväg att bli koko haha? Hur är det ens möjligt att man vet sånt som inte har hänt och om man nu kan göra det , kunde jag inte vetat lottonr eller nåt annat användbart istället för en partiledardebatt? :)

Precis så var det för mig, som att plötsligt blev allting avdomnat och som kompakt tyst inuti huvudet och så insåg jag att jag vet precis vad som hända och sägas nu! Som att man plötsligt drömde fast jag var vaken.. Är jag påväg att bli koko haha? Hur är det ens möjligt att man vet sånt som inte har hänt och om man nu kan göra det , kunde jag inte vetat lottonr eller nåt annat användbart istället för en partiledardebatt? :)
Alltså, normalt sett iaf har jag fått lära mig att vid en "deja vu" så har hjärnan kopplat inkommande info fel, så det passerar "närminnet" innan den hamnar i "medvetandet" och på så vis upplever vi att vi redan har upplevt exakt detta förut.

Liknande trådar

Hemmet Detta känns som en väldigt "ängslig" fråga men jag är lite oroligt lagd just kring att förstöra saker 😅 Jag har gjort ett nissebus...
Svar
1
· Visningar
371
Senast: Praefatio
·
Relationer Det har börjat störa mig hur svårt jag har för att be andra människor om saker och ting. Det kan handla om allt från att jag säger...
Svar
12
· Visningar
933
Senast: Tuvstarr
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 212
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 303
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar