Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Full och nerpackad... Festlig kamera.
Väldigt intressant historia.
Full och nerpackad... Festlig kamera.
Väldigt intressant historia.
Vilket mysterium! Att din kompis tittade in i kameran också. Du hörde inte av dig till de som framkallade och frågade hur du kunde få 37 foton, och varför du inte fick en kopia på det 37:e?Det fanns alltså ingen kopia på den bilden som på de andra 36 bilderna.
Jag är så gammal att jag kommer ihåg att ibland kunde man få plats med ett 37:e kort på en 36-bildsfilm, beroende på hur tidigt man lyckats starta på filmen.vem tog bilden? Varför har ingen av oss fem minne av att någon skulle ha varit där? Hur hamnade bilden i min kamera? Den var ju full!!! Och nerpackad
Jag tyckte bilden var obehaglig så jag gav den till kompisen. Det fanns alltså ingen kopia på den bilden som på de andra 36 bilderna.
Du har inte haft manligt besök då? Och den har spillt lite sperma? För de kan se lite ut som stearin (har jag hört )Jag upptäckte en fläck på golvet, ser ut och känns som stearin men jag har inte använt ljus på evigheter. Mystiskt.
Ja, det låter lite oroväckande...Du menar att @Linda8142 bor i bettysmattes källare, utan att @bettysmatte vet om det? Creepy.
Jag är så gammal att jag kommer ihåg att ibland kunde man få plats med ett 37:e kort på en 36-bildsfilm, beroende på hur tidigt man lyckats starta på filmen.
Precis så var det för mig, som att plötsligt blev allting avdomnat och som kompakt tyst inuti huvudet och så insåg jag att jag vet precis vad som hända och sägas nu! Som att man plötsligt drömde fast jag var vaken.. Är jag påväg att bli koko haha? Hur är det ens möjligt att man vet sånt som inte har hänt och om man nu kan göra det , kunde jag inte vetat lottonr eller nåt annat användbart istället för en partiledardebatt?Jag får väldigt starka overklighetskänslor samtidigt som jag upplever "sånt där". Jag hamnar liksom utanför mig själv och blir ett vittne till allt. Blir dubbelkonstigt.
Nu äter jag antipsykotika, det hjälper
Nix.Du har inte haft manligt besök då? Och den har spillt lite sperma? För de kan se lite ut som stearin (har jag hört )
Det där, det är ingenting underligt.Den mystiska fläcken, den är liksom upphöjd några mm.
Haha!Det där, det är ingenting underligt.
Det är bara en början på en stalagmit.
Men har du kollat taket?Haha!
Ja, där syns inget.Men har du kollat taket?
Alltså, normalt sett iaf har jag fått lära mig att vid en "deja vu" så har hjärnan kopplat inkommande info fel, så det passerar "närminnet" innan den hamnar i "medvetandet" och på så vis upplever vi att vi redan har upplevt exakt detta förut.Precis så var det för mig, som att plötsligt blev allting avdomnat och som kompakt tyst inuti huvudet och så insåg jag att jag vet precis vad som hända och sägas nu! Som att man plötsligt drömde fast jag var vaken.. Är jag påväg att bli koko haha? Hur är det ens möjligt att man vet sånt som inte har hänt och om man nu kan göra det , kunde jag inte vetat lottonr eller nåt annat användbart istället för en partiledardebatt?