Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha!!Spökkiss?
Jag upptäckte en fläck på golvet, ser ut och känns som stearin men jag har inte använt ljus på evigheter. Mystiskt.
Jag upptäckte en fläck på golvet, ser ut och känns som stearin men jag har inte använt ljus på evigheter. Mystiskt.
Spökkiss?
Tror inte det, har inte ens några ljus framme.Gått i sömnen med ett ljus? *långsökt alternativ, jag vet*
Tror inte det, har inte ens några ljus framme.
Inga skumma saker har hänt förut.Om alla naturliga förklaringar är uttömda, har du känt av skumma saker tidigare?
Jaa, själv satt jag precis och lyssnade på partiledardebatten på SVT Play som går live med sambon och inser plötsligt att jag känner igen det som att jag hört det innan och kan säga ordagrant vad de nästa meningar är under 30 sek.... inte alls konstigt...inte alls.... Jag kunde alltså säga orden tillsammans med partiledarna.
Jaa, själv satt jag precis och lyssnade på partiledardebatten på SVT Play som går live med sambon och inser plötsligt att jag känner igen det som att jag hört det innan och kan säga ordagrant vad de nästa meningar är under 30 sek.... inte alls konstigt...inte alls.... Jag kunde alltså säga orden tillsammans med partiledarna.
1989 var jag på semester med familj och en kompis. På den ljuva tiden då man hade en kamera med filmrulle i. Jag hade en 36 bilders filmrulle i min kamera inför semestern. De knäpptes upp och de sista dagarna fick kameran ligga i resväskan.
Vi kom hem på en kväll och vi rev väl i stort sätt bara ur väskorna ur bilen, kompisens mamma kom och hämtade henne och sen gick vi och la oss. Nästa dag packade jag upp, tog ur min filmrulle och skickade in den. Dubbla kopior beställdes så kompisen också kunde få bilderna.
Någon vecka senare kom korten i postlådan
Jodå...nog var det 36 bilder till oss var. Men det fanns också ett kort till. En bild tagen på mig och min kompis. Uppenbarligen tagen med min kamera eftersom den låg med blad mina kort.
På kortet ser man oss stå bakom våran bil som har bagageluckan öppen. Det är skymning, platsen är våran gårdsplan och vi har de kläder på oss som vi hade den kvällen när vi kom hem. Bak i bilen ser man våra väskor ligga. Bla min väska där jag VET att min kamera låg. Min kompis tittar rakt in i bilden, mot fotografen. Jag står med sidan till och tittar in i bilen och på packningen.
Ingen av oss har en aning om vem som tagit bilden eller att vi ens ställt upp oss på ett kort. kompisen tittar ju tom rakt in i bilden, som är tagen på bara några få meters håll. De enda som var närvarande då vi kom hem var vi fem som var med på semestern och både min mamma, pappa och bror blånekar till att ha tagit bilden. Ingen annan kamera var med på den här semestern. Ingen annan filmrulle skickades in så det kan ha kommit fel.
vem tog bilden? Varför har ingen av oss fem minne av att någon skulle ha varit där? Hur hamnade bilden i min kamera? Den var ju full!!! Och nerpackad
Jag tyckte bilden var obehaglig så jag gav den till kompisen. Det fanns alltså ingen kopia på den bilden som på de andra 36 bilderna.
Du menar att @Linda8142 bor i bettysmattes källare, utan att @bettysmatte vet om det? Creepy.Ni bor i samma lägenhet, men har inte märkt det ännu? Skitmystiskt!