Mysmorgon i ödeskogen

Gnist

Trådstartare
Så sitter husse ofta ute på morgonen och tar en kopp kaffe och en macka eller två när han läser morgontidningen. Det gillar fauvarna..

080619-1.jpg

080619-5.jpg

080619-7.jpg

080619-8.jpg

080619-9.jpg

080619-11.jpg

080619-12.jpg

080619-13.jpg

Sv: Mysmorgon i ödeskogen

Alltid lika härliga bilder från dig.Blir så sugen att sitta ute och äta frukost istället för på min lilla balkong här i stan.;)

Enda nackdelen är ju att man får använda grillen som bord :rofl: :angel:

Bordet är fauvarnas favoritplats att ligga och mysa på i solen nämligen :D

Sådär har min och grabbarnas morgon också sett ut, bortsett ifrån att vi somnade alla tre. ;) :D

:eek: Är du tokig?? :p

Huuuuur kan du säga nej till en fin liten etta i Stockholms förort?? Ett liv som administratör i en stor glasbyggnad och en bortskämd hund som inte vill göra annat än ligga i tv-soffan å käka praliner???
Nu tycker jag du är lite snål faktiskt.... :mad:

:p

...en bortskämd hund som inte vill göra annat än ligga i tv-soffan å käka praliner???

Mötte vår granne i trappen. I hennes familj kallar de harlortar för "Hundarnas Praliner", och tänker att när de (HUNDARNA;) ) käkar dessa så mår de lyx! ;)

...På tal om praliner, bara...

Mötte vår granne i trappen. I hennes familj kallar de harlortar för "Hundarnas Praliner", och tänker att när de (HUNDARNA;) ) käkar dessa så mår de lyx! ;)

...På tal om praliner, bara...

Urk. Men det ligger nåt i det. Ska man spinna vidare så hittar man enligt Loka kanongoda kanelsnäckor det lokala bageriet (kattlådan)... :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 834
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 063
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 752
Senast: fixi
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 134
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka