Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns lista på vilka som kommer.Musikhjälpen är ett av mina favoritprogram så här i mörkaste december. Sänds från Kungstorget i Göteborg i år. Hoppas att de har fått dit några bra artister som vill uppträda i år.
Ja jättemysig vecka om året helt klartFör mig är det veckan som jag önskar att jag kunde vara hemma och följa 24/7.
Så mysigt och fint.
Alltihop.
Vet du om någon url (sida) som anger vem som kommer och hyfsat exakta hålltider för när dom kommer?Finns lista på vilka som kommer.
Finns på Aftonbladet bla. Bara att googla så kommer det upp.Vet du om någon url (sida) som anger vem som kommer och hyfsat exakta hålltider för när dom kommer?
Har inga planer på att åka till Gbg utan får följa de timmar de sänder på SVT. Mest blir det väl nätterna mellan midnatt fram till 06:00.
Sänds väl iof sig även via nätet men jag har inte bandbredd till att låta sändningen stå på dygnet runt i en vecka eftersom jag kör via mobilt bredband.
Alltså jag vet inte vem den där reportern är som är inne nu (Assia?) men hon verkar så himla, himla underbar!