Skulle stå sönderlästaMina va helt sönderstressad när jag skulle flytta så jag har heller inga kvar tyvärr. Men trots att jag kommit upp i mogen ålder läser jag fortfarande mulle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle stå sönderlästaMina va helt sönderstressad när jag skulle flytta så jag har heller inga kvar tyvärr. Men trots att jag kommit upp i mogen ålder läser jag fortfarande mulle
Vill också gärna veta var man kan köpa pm:a gärna.Jag PM:ar så det inte blir otillåten reklam här ;-)
Alltså jag är imponerad av er som sparar tidningarna.
Jag sparade väl i början, men även om jag älskar Mulle så tog jag inte med dem i "alla" flyttar utan blev kvar. Mycket slängdes nog när föräldrahemmet skulle säljas, och den förälder som bodde kvar där så hade väl inte vett att fråga om några tidningar heller .
Men jag ville ha en egen gård . Och innan dess flyttade jag för kärlek och jobb.Tricket är allt aldrig flytta och dessutom överta föräldrahemmet. Inga flyttstädningar på två generationer.
Tricket är att föräldrahemmet är en gård.Men jag ville ha en egen gård
Jo, men det var inte mitt.Tricket är att föräldrahemmet är en gård.
(Sorry för överflöd av OT)
En arkivsökning (alla ursäkter att sätta sig i soffan med Mulle är väl bra ursäkter ) ger att Mulle försökte lära sig tölta i Min Häst nr 9 år 2000.
Han är ju typ kung är så glad att Min Häst finns i Readly-appen@Lena Furberg Hälsa Mulle att jag älskar honom! Han var viktig under hela min uppväxt för många år sedan.
Jag med... Då går det att läsa utan problemHan är ju typ kung är så glad att Min Häst finns i Readly-appen
Nej tyvärr kom den inte med där.....Det exemplaret borde jag försöka få tag i då låter ju hur galet roligt som helst För de finns inte med i böckerna @Lena Furberg ?
Vad vore livet utan OT?!?Tricket är att föräldrahemmet är en gård.
(Sorry för överflöd av OT)