Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes, det är den!Är det den när han ska testa att göra likadant, och sedan kan han inte stanna? Den har ju några år på nacken men ingår nog i arkiven på min vind i så fall.
Jag minns inte heller, men minst 20 år sedan, antagligen uppåt 30 (eller rentav 40 - who knows? ) Det måste ha varit efter att jag själv började med islandshästar, dvs max 40 år sedan, och innan min dotter föddes, alltså minst 22 år sedan. Ger ett spann på sisådär 18 år mellan början av 80-talet och fram till 2000-talets börjanTack!! I Mulles stora jubileumsalbum finns serier från urminnes tid och till idag, men jag tror inte att just den fanns med..... Jag minns inte riktigt när den publicerades?
Ooh! Avbryter genast jobbandet. Detta går före.Här kan vi testa hur mycket Mulle vi är. Delvis anpassat för skolbarn kanske men man är ju inte äldre än man känner sig.
https://minhast.se/gnaggigt/hur-mycket-mulle-ar-du/
Jag fick resultatet
Du är definitivt en Mulletyp!
Du är alltid full av idéer som oftast handlar om att äta godis och ha roligt. Din energi när det gäller att hitta på nya kakrecept är oändlig, och du älskar att chilla. Du är alltid glad, även om du brakar rakt in i ett och annat hinder ibland.
Ooh! Avbryter genast jobbandet. Detta går före.
Är en häst istadig i mer än 45 sek så blir du utblåst, att stå stilla framför ett hinder räknas som istadighet.Mulle undrar: Finns där någon tidsgräns för hur länge en häst får stå stilla (utan att backa etc) framför ett hinder innan den blir utesluten? En första vägran alltså men hästen blir stående stilla. Får den stå där hur länge som helst?
(Jag vet inte exakt vad han ska ha den informationen till, men jag kan ju gissa...
Nej. Du har dels 45 sek på dig att starta om inget annat anges (ibland är det 30 sek).Nej de 45 s du tänker på är tiden från signal till start, vad gäller olydnad i dressyr inne på banan så är det 20 sek som gäller. Eller mindre beroende på situationen.
Alltså har jag missat denna? Den skulle man ju velat läsa.Är det den när han ska testa att göra likadant, och sedan kan han inte stanna? Den har ju några år på nacken men ingår nog i arkiven på min vind i så fall.
Såg det nu, fast det står ju i sträck, alltså inte totalt. Har de ändrat det? Jag har varit ständig skrivare och speaker på våra tävlingar upp tom GP och de gånger det hänt har domarna räknat på 45 totalt iaf.Nej de 45 s du tänker på är tiden från signal till start, vad gäller olydnad i dressyr inne på banan så är det 20 sek som gäller. Eller mindre beroende på situationen.
Jag tyckte väl det!Nej. Du har dels 45 sek på dig att starta om inget annat anges (ibland är det 30 sek).
Är hästen sedan istadig i mer än 45 sek blir man utblåst. Står i tydligt i TR.
Man borde kanske köpa det där jubileumsalbumet snart.Tack!! I Mulles stora jubileumsalbum finns serier från urminnes tid och till idag, men jag tror inte att just den fanns med..... Jag minns inte riktigt när den publicerades?.p
Den är faktiskt otroligt fin, jag blev helt golvad när jag såg den! Hårda pärmar och galet välgjord!Man borde kanske köpa det där jubileumsalbumet snart.
Också en Mulletyp!Här kan vi testa hur mycket Mulle vi är. Delvis anpassat för skolbarn kanske men man är ju inte äldre än man känner sig.
https://minhast.se/gnaggigt/hur-mycket-mulle-ar-du/
Jag fick resultatet
Du är definitivt en Mulletyp!
Du är alltid full av idéer som oftast handlar om att äta godis och ha roligt. Din energi när det gäller att hitta på nya kakrecept är oändlig, och du älskar att chilla. Du är alltid glad, även om du brakar rakt in i ett och annat hinder ibland.
Ännu en som vill tacka för Mulle och serier som följt mig genom min uppväxt! Till och med min sambo har läst Mulle ur systrarnas tidningar.Den är faktiskt otroligt fin, jag blev helt golvad när jag såg den! Hårda pärmar och galet välgjord!
För att förtydliga, så är det iaf i hoppning. Dressyr vet jag inteJag tyckte väl det!
Det är olika i dressyr och hoppning. 45s i hoppning, 20s i dressyr. I båda står det i sträck.För att förtydliga, så är det iaf i hoppning. Dressyr vet jag inte
Får nog ta och köpa den då. Vet du om den ska säljas på Horseshow eller ska man beställa direkt troDen är faktiskt otroligt fin, jag blev helt golvad när jag såg den! Hårda pärmar och galet välgjord!
Så är det säkert. Var bara ett förtydligande till användaren om att det var hoppningen jag svarade på eftersom det är vad som efterfrågades av tsDet är olika i dressyr och hoppning. 45s i hoppning, 20s i dressyr. I båda står det i sträck.
Japp, förstod att du menade det. Jag fyllde bara på med mer info. Skulle kanske varit ett eget inlägg istället för citera sig.Så är det säkert. Var bara ett förtydligande till användaren om att det var hoppningen jag svarade på eftersom det är vad som efterfrågades av ts