MöRS sommarlätta 28/6

fetange

Trådstartare
Dags för en sån här tråd. Inte många dagar kvar nu.
Vilka ska starta? Med vilken häst? I vilken klass osv osv. Såg att startlistorna kommit ut på www.mokkur.com.

Jag startar som ungdom i både fyrgången och tölten.

Sv: MöRS sommarlätta 28/6

Kul! :bump:
Vi som ska vara med får hjälpas åt att fota varandra också :D

Jag ska vara funkis :D

Kommer vara vid Collectring (hur stavas det?) Hälsa om ni ser en lång brunhårig tjej :D

Jag ska försöka komma ihåg det. Annars får du hälsa på mig. :D

Freyr: Fick finast kommentarer av dig sist när du dömde på vallfari pass. Får väl komma fram och hälsa om det finns tillfälle. Jag vet vem du är men man är ju en fegis ibland:o

Senast ändrad:

Jag har ingen aning om hur du ser ut :D Men det går nog bra det också;):p

Freyr/Malin bits inte :p:D

Jadu, du har träffat många som finns här på Bukefalos. Men förmodligen vet du inte det.:D:p

Hahah :D Ja säkert! Om ni har varit på Fors tävlingar så har vi nog setts utan vetskap :p

Hur länge tror ni att tävlingen håller på?
Det brukar ju ofta bli väldiga förseningar.

Har inte placerat dig ännu, det tidigare inlägget var till Linisen. Men det kommer nog ska du se.:D

Det brukar väl inte hålla på så länge? Beror ju på om man tar sig till final såklart. Men jag brukar komma iväg vid 16-17 tiden tror jag. Kommer man inte till någon final så kommer man ju iväg betydligt tidigare. :)

Jo, det vet jag att jag har. Har fått reda på det i efterhand. Sen har jag en bukare i stallet oxå:D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 219
Senast: Bison
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 315
Senast: Gunnar
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 380
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 338

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat