Morris And Noland

W

wowwhatagirl

Jag har ett underbart kandar från morris and noland som jag fått i present, men nu passar de inte på min lilla häst då han behöver ett större. Vart hittar jag dessa kandar?? Sökt på internet men hittar bara sadel annonser. Någon som kan hjälpa vill verkligen ha ett likadant men en srlek större.... de e så fin fint!!

:love:

Sv: Morris And Noland

dom jag har sett har stor mässingspännen. liknar lite på jacson.

kolla med någon som säljer sadlarna!

Sv: Morris And Noland

jo har bild men aldrig fattat hur man lägger in dom här....

De annonser jag sett har endast varit på beg sadlar från privat personer. (ingen butik att ringa)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 244
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 476
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar