Morganhästar tråd 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Morganhästar tråd 2!

Där ser man. :) Man får väl leta ordentligt bara.

Amk; Tittade, men jag har ungefär fyra timmar dit. :(

Doleron, låter fantastiskt! :)

NU är det bara 2 veckor kvar till vårt kära MORGANRIKS!!! 42 hästar anmälda hittills och det är tydligen rekord i antal startande i både rid-, kör- och visningsklasserna. Välkomna till Vetlanda 4-8 augusti, ta med husvagn eller tält och njut av vårt trevliga sällskap hela helgen.

Ska bli sååå roligt!!!

Tyvärr är jag mitt uppe i den här j***a strålningen och mår s**t.......så jag kan inte åka dit. Kul att ha med sin lilla plutta och inte kunna åka dit.

OM någon skulle råka ha kameran till hands så skulle jag bli ofantligt glad om någon kunde ta ett foto på henne (i boxen, ringen, hagen - vad som helst...), Super A Charming Katjing, sto född 2010. Visas först på lördag, tror jag.

Skulle vara så roligt att få se henne....

Sussi ska ner med Lily och ev Marlon men hon kommer nog vara så nervös att hon glömmer fota lillan....så om någon vill så skulle jag bli sååå glad!

Visade min Micke på Riks 1989-1990 så det hade varit kul att åka dit och se alla fina morgans (plus sin egen förstås ;) ) och så åker man på strålning istället......nåja, jag får väl hoppas på att vara med så länge att vi kan vara med på fler Riks !

Hoppas att det går bra för er alla och att ni får ett underbart Riks!!!

Jag ska hålla extra utkik efter din häst, och hoppas att du snart mår bättre. :)

Jag uppdaterar tråden med några nya bilder på Lirio, med sin vagn. Han har nu gått med vagnen fyra gånger, och sköter sig utmärkt. Den är lite tung tycker han, men han tar i och kämpar på i backarna.

Han är duktig, lille Lirio!

Bifogar bilder på Mary, nyast i flocken men har stulit ledarrollen från faster Penny. Hon är dräktig med Pharazon, precis som Kitty är. Pharazon kastrerades igår, allt väl hittills. Nu får han koncentrera sig på att bli tävlingshäst istället..

DSC_02282.JPG

16%20juni%20(60).JPG

12%20juni%20(13).JPG

12%20juni%20(5).JPG

*kl*

Ett par bilder från träning hos Per Larsson (:love::love:) idag

cimg3577_167832306.jpg

cimg3583_167833431.jpg

Finns ett par till i westernbildtråden

Det ser ut som om han har rätat ut frambenet ordentligt nu Sara! Han e fin!

Doleron: Hon ser jättetrevlig ut under sadeln, kul med lite bilder alla! Jag tillhör inte den flitiga med fotandet!

Japp, hovis var jättenöjd. Du måste lägga in bilder på din snygge grabb men jag roar tråden med en annan snygging sålänge..
308791_10150384394791648_653951647_10649073_967742518_n.jpg

319927_10150384395336648_653951647_10649085_1017634069_n.jpg

Synd att jag har tappat min sits det senaste året, får träna upp det igen när flickorna fölat nästa år och det blir lite seriös ridning igen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 372
Senast: Ajda
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 479
Senast: Emma-pemma
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix