Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min halta häst är numera ohalt, och ägnar sig åt att täcka sig själv med lera Han är ursöt, och mäter numer 137 över manken och 143 över korset. Så det artar sig, sakta men säkert...
Vad flitig du e med kameran Sara, jättekul att få följa dina hästar i höjd o i omkrets!
Jo Sara, jag tränade WE för Johanna Nygren, o fick jätte bra respons, våra kompakta vändbara lättlärda Morganhästar e som gjorda för denna tävlings grenen. Det var faktiskt riktigt roligt! Får fota lite under nästa träingstillfälle o lägga in lite bilder här!
Träffade ju Sonic på EM 2007 - en trevlig kille, båda att titta på framför vagn och i boxen. Jag filmade väldigt mycket den helgen så säg till om du vill ha video på ngn speciellt häst.
Vi såg ju även Verdi i hagen på Monnington, syskon till Ballad - han var kanonfin!
Kl
Här kommer en hälsning från en bakhög Kos som nu är 154 i manken och 156 bak.
Sara: Hoppas din distans debut gick bra idag .
Prides westerndebut blir den 8 maj. Det ska bli jättespännande men vi har inte kunnat träna som jag velat pga att jag inte har någon ridbana. Så vi ska bara vara med för att ha roligt och få prova på lite, och jag är lite ringrostig efter nästan 4 års uppehåll från tävlandet.
Hundavel & Ras Min kusin har två korthåriga collies, de hade passat perfekt. Inte lika glada i alla och envar som golden och labbe men ändå trevliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.