Morganhästar tråd 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Morganhästar tråd 2!

Grattis Sara, jättekul!:)
Blev det någon mersmak?

Tackar! Jodå - och jag har inte så ont som jag trodde att jag skulle ha, men Sandra ställer upp och rider nästa tävling, också på 5mil, så får vi se om vi tar ngn ritt ngt i höst också. Vi fokuserar främst på western i år men kul att göra lite annat också.

Gud vad kul att det går så bra för er! Jag läste på FB om din förälskelse, och som hästmänniska tänkte jag genast" Sara har blivit charmad av en häst!" Stämmer det? ;)

Här kommer en bildbomb på lille Lirio från idag. Han skulle vara med och jobba med trädgårdstraktorn som vanligt :D

Det stämmer väldigt bra! ;)

Vad fin han börjar bli nu - ingen spetig tonåring längre ser det ut som. Han blir en riktig charmknutte med den långa manen och sammetsögonen. Kul att se! Visst är de hjälpsamma, dessa morgans. Hur skulle vi klarat oss om de inte så välvilligt hjälpt till med allehanda saker... ;)

Verkligen, Lirio verkar tycka att han är guds gåva till mänskligheten. Det ska krattas, räfsas, mockas och nosas på hela traktorns utformning. Att springa efter den när den rullar är också skitkul:rofl:

Kan du inte avslöja din förälskelse då?

Det är inte lätt att vara högdräktig...
Penny17april.jpg

Dräktig kring 315 dygn.
Penny17april2.jpg

Penny17april3.jpg

Någon som kan hjälpa med hur man lägger in bilder och kanske ändrar sitt namn på profilen ? :P

Namnet går nog inte att ändra men om du har lagt upp bilder på tex pixbox eller facebook så måste du kopiera den länkadressen genom att högerklicka och trycka på egenskaper, sen kommer det upp en www-adress som du markerar och kopierar.

Därefter trycker du på den gula logon som liknar en sol och berg här ovanför skrivfönstret och skriver in adressen. Då ska det se ut såhär:
och när du trycker posta ska automatiskt en bild komma upp.

23659_1256173450491_1414256534

En bild från träningen i Måndags!

Senast ändrad av en moderator:

Bild på Hmstd Captains Cream Soda föl Memt Captor Milk Dud :)
Soda finns på första sidan :)

26587_10150159104460052_858720051_12098299_7437871_n.jpg

26587_10150159104440052_858720051_12098298_1871380_n.jpg

26587_10150159104400052_858720051_12098296_6343972_n.jpg

Hästen bredvid är mitt Halvblod som är med på nästan alla bilder :P

Vad kul att se honom. Jag tycker huvudet var väldigt likt Sodas, men det kanske är den identiska färgen som luras.

Han är också lillebror till Betty som syns lite längre upp sidan, samt kusin till Ceazar som också syns på denna. Här är en bild på brorsan Pharazon, också e. Soda. Grattis till hästköpet!
Pharazon2april.jpg

färgen lurar säkert lite men tycker han är lik Soda ändå :)

Tack, är väldigt glad över köpet :) Soda är ju så fin hingst :D

Nu då!:)

badge

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 471
Senast: Ajda
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 482
Senast: Emma-pemma
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka