Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här kommer ett par bilder från Lirio, idag var första dagen han har haft täcke på sig här, men han tyckte det var superkul att ha på sig något man kunde leka med... snacka om att det var trasigt imorse!
KL.
Jag o "Mållgan" (kärt barn har många namn) jobbar på. En del träning enl. AR, varannan vecka för tränare o lite själv. Och så mkt uteritter, snöpulsning.
Han känns stor nu. Är väl ca 160 och högrest. Börjar väl fylla ut en del också. Han är iallafall mkt trevlig.
Idag ska vi åka på träningshelg, om vi tar oss fram efter vägarna. Jag är lite nervös för att köra dit, snö snö snö.
Vi ska träna för Christoffer Dahlgren i helgen, 3 pass. Första gången vi är med så det blir spännande. Vi tar väl första passet från marken o sen blir det nog uppsuttet.
Å, vad kul att du ska träna för Christoffer! Jag var nere hos honom i januari med mina två araber, han är verkligt duktig. Oj, vad stor din pålle är, härligt! Lirio är inte hingst, utan han kastrerades för snart ett år sedan.
Idag var första dagen man såg vägen igen efter all snö och is så jag kunde inte hålla mig. Jag satte Kitty framför vagn för andra gången i hennes liv och det slutade med att vi både skrittade och travade med mig bakom, duktiga fantastiska coola häst..
Såg du vägen säger du, lyllos!! Här känns det som vägarna är borta. Oändligt med snö och spårigt så det känns som man kör på en åker.
Har haft en bra träningshelg. Känner mig mkt inspirerad att träna på nu.
Molle var väl lite ofokuserad pga ålder och nytt ställe och publik mm. Men i det stora hela gick det mkt bra.
Fick beröm för hästen och steget och det är ju alltid kul. Bara att fortsätta jobba på.
Absolutely, men efterso, hon är så inaktiv i tråden öser jag det på dig istället Sandra är ju också toppenduktig såklart, hon har ju fött fram världens sötaste ponny
Ett par bilder på lillkillen från idag. Vi har roat oss med att gå över hemmabyggda broar, trava serpentin och backa genom konstiga saker tillsammans med Betty och Anna - då blir man trött om man är liten.
Då slänger jag in Penny som fyllde 20 år igår. Hon har 45 dagar kvar till föl nr 7. Ser inte så stor ut från sidan men framifrån ser hon ut som en vandrande tunna..
Heja, heja! Just nu har jag en halt Morganhäst, som har blivit spetsad av något på ena frambenet Men det verkar läka bra, så jag hoppas han mår bättre om ett par dagar.
Det e så roligt att läsa här inne, om vad alla gör med sina hästar!
Att vi kommer ut o syns
Även här börjar snön sakta men säkert ge med sig, o vi har kommit igång efter en kall o lång vinter.
Förra veckan var vi på löshoppning för Uno uppe på Strömma Naturbruksgymnasium. Och ikväll väntar våran första ridlektion utav tre i Working Equitation. Ska bli spännande o se hur det blir!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.