Morganhästar tråd 2!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Morganhästar tråd 2!

Vart går riks för Morgans i år? Har ingen själv och letar inte häst egentligen men är himla nyfiken på rasen och kikar in här titt som tätt

Det går på Kvinnersta lantbruksskola utanför Örebro 23-25 juli - välkommen att komma och kika och har du uppfödare i närheten av dig så kontakta dom för ett besök, det lär du inte ångra. ;)

Tack för info! Känner jag mig rik så kanske det blir en tur :D Tyvärr tror jag inte jag har nån uppfödare i närheten, i så fall har den gömt sig väl.

Slänger in lite bilder på Soda från när jag rider honom för 4e gången. Han en kanonkille att ha att göra med och mycket ambitiös under sadel! Jag ser troligen alldeles salig ut varenda gång jag hoppar av...

22378_330428271647_653951647_5210280_3626960_n.jpg

22378_330428246647_653951647_5210276_7190570_n.jpg

22378_330428251647_653951647_5210277_8001485_n.jpg

22378_330428266647_653951647_5210279_8045665_n.jpg

Japp det gör jag, men där är jag billös. Men tack för tipset! Ska kolla in lokaltrafiken!

Tjusig kille på bilderna!

Tjoho vilken fin reklam för morgans! Lina o hennes fina häst har vunnit en månads träning hos Tommy Arvidsson ( westerntränare som vunnit SM tio år i rad i roping, rätt fantastisk bedrift för övrigt :-) )i en tävling på hans vällästa blogg. Många människor följer den varje dag så det blir fin reklam för morganhästar. Grattis Lina säger jag.
/C

Vad fin han är, roligt för dig att ha en så fin häst hemma. Hur kommer det sig att du rider honom, och inte Sandra?

Han ska ju visas, ibland bättre när man inte gör det själv så blir det inte personligt.

Okej, då förstår jag :) Smidigt att kunna hjälpa varandra med pållarna.

Här hemma har Lirio gjort premiär som handhäst, och jäklar vad duktig han var. Gick som en klocka bakom ridhästen hela vägen, och tyckte att det var hur spännande som helst. :bump:

Jepp, tänkte tvinga henne att rida Kitty i en distansritt i vår och så tänkte jag testa Soda i western.

Duktig pojk! Vi har också haft med Betty en gång innan det blev snö, ska bli fler gånger i vår, det är nyttigt!

Jättefina bilder! Kul att se han växa, han har ändrat sig från i sommras!:)

Tackar, jo han knakar iväg, håller på o ökar på höjden just nu, ska bli spännande att se hur hög han blir :-)

Han blir tre i vår väl?

Mätte för övrigt lille Ceazar igår och han var 128/135 jämfört med 127/130 för en månad sen så snacka om växtvärk...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 485
Senast: Ajda
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 483
Senast: Emma-pemma
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka