N
nykomling
Vi får betala 50 kr/gång om vi vill ha hjälp med mockning i vårt stall vad betalar ni? Och tycker ni det är mycket/lite?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får betala 50 kr/gång om vi vill ha hjälp med mockning i vårt stall vad betalar ni? Och tycker ni det är mycket/lite?
*kl* Har man ett stort stall och driver det för att få lönsamhet så kommer saken i en helt annan dager. Jag har ett litet stall med enbart tre platser så jag har aldrig mer än max två inackorderingar. Det är ren hobby för mig och vi hjälper varandra. Skulle jag bli sjuk så vet jag att de tar hand om min mockning, fodringar, in och utsläpp osv. Det blir en helt annan sak när det är så litet.150 kronor i MÅNADEN Vad blir det för timlön...?
Jag skulle också resonera så om jag hade stt stall som företag.Jag håller nu på och ska sätta en rimlig hyra för framtida inackorderingar. Kommer enbart ha fullservice, med mockning alla dagar i månaden och jämför med stallen i området. Har inte bestämt hur mycket det blir ännu, men klart mer än 150 kr. Något ska man ha för jobbet, speciellt som inckorderingarna är en extra inkomst. Jobbet jag utför ska betala sig, annars bor de ju mer eller mindre för självkostnadspris, och då har jag hellre stallet fullt med egna