Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Spån har ju blivit jättedyrt sista året och går nästan inte att få tag i av och till. Jag skulle bli galen om någon slösade på mitt spån. Hos mig går det ungefär 1,5 bal i veckan.
Tyvärr så är nog flytta enda alternativet.
Min häst gjorde inte ens av med så mycket spån när jag visste att en annan i stallet stal spån ur min box, jag bytte till spånpellets som ingen annan hade innan flytt blev av.
Så länge köp torv eller torvmix hitta på någon fin motivering att du inte har råd med mer spån utan ska prova om det blir bättre med torv
Ekonomi & Juridik
Jag hyr ut stallplatser och har aldrig tidigare behövt fundera över att ta betalt för mockning, tillsyn o.s.v. I stallet delar vi på...
Hästmänniskan
Hej! Vill av respekt för stallägare och andra i stallet vara anonym, så jag har skaffat en ny inloggning. Är det ngn som misstänker vem...
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.