Mitt senaste projekt. :)

Sv: Mitt senaste projekt. :)

Tack!!
Visst är det en bra taktik? Att skjuta upp de elendiga tentapluggandet så mycket man kan. :)
Idag har jag tittat på när kusinerna bakat mjukbröd. :angel:
Fast jag har faktiskt pluggat lite, min bror elektrikern fick komma och förklara lite formler för mig. :D
Hoppas på att jag kommer ihåg vad han sa ända till på måndag!!

Ja jag gillar den taktiken, det brukar ju gå bra ändå med tentorna. Rå-plugg de två sista dagarna brukar det bli för mig ochjag tänker det att "fan, nästa gång SKA jag börja plugga i tid", men visst, nästa gång är det samma sak, pluggar sista dagarna och tänker samma sak, men lika lycklig är jag nästa gång jag har fått något gjort här hemma!

det tragiska är att man inte lärde sig det de första 9 åren, å inte sen heller 3år... å INTE SEN HELLER haha...

Väggen blev hur fin som helst! :love: Passar jättebra in på det väggen tycker jag! Använde du dig av overhead apparat??

Japp. OHapparat. Ställde den direkt på golvet, tror faktiskt mönstret blev rätt så jämnt då, annars brukar det ju kunna bli "snett", att det är bredare upptill...

det tragiska är att man inte lärde sig det de första 9 åren, å inte sen heller 3år... å INTE SEN HELLER haha...

Hahaha, du har så rätt så! Du ser, nu sitter jag här inne istället för att plugga, shit jag mååååste skärpa mig :eek:

Totalt överskattat att skärpa sig. Det löser sig ju ändå. :)

Säger jag, som sitter här och hoppas att jag kan det jag behöver till tentan imorgon... :angel:

Liknande trådar

Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
6
· Visningar
447
Senast: Badger
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 300
Senast: Pilot
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 701
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 167
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar