Mitt nya kandar!

Sv: Mitt nya kandar!

*Skyndar mig att säga* Tack för tipset! :bow: :bow:

Ska verkligen provas! Putsa med nylonstrumpa gör jag. Anv också quickshine men jag brukar tycka att det mattas ganska fort.

Wow nu ska jag ha blankast stövlar på söndag ;)

:bow:

OT: Så klart HUR tror du annars att Grand Prix ryttare annars får så blanka och fina stövlar? Quick shine + lackade stövlarn har jag för mig att det är ;)

OT: Så klart HUR tror du annars att Grand Prix ryttare annars får så blanka och fina stövlar? Quick shine + lackade stövlarn har jag för mig att det är ;)

Jag trodde de hade en liten slav som satt hela natten och gnodde och gnodde och gnodde... tills det inte fanns någon trasa kvar att gno med.

;)

*Harkel*

För att återgå till huvudfrågan lite mer, finns de lackade nosgrimmorna i fler färger än svart och blå? Brun?

Från hemsidan som Centaur länkade på sida 1:
classicdressage skrev:
OS Padding Colours
Otto Schumacher bridles come with a multitude of padding colours to choose from. To make your decision easier we have photographed the padding colours.

Colours are listed from number 1 to 27 and go anti clockwise in the photograph. Click image to enlarge."
paddings500.jpg
Till och med rosa är nog inte svårt att få.. frågan är bara om NÅGON vågar sig på att ha det :p

Senast ändrad:

men det där är färger på fodringen. inte på lack-nosgrimmor.

fast dom finns helt säkert i brunt också, det står inget om att man bara kan välja lack-läder på svarta träns. :)

:love: Åh jag som vill ha ett tabaccofärgat träns med röd eller rosa foder...

.......
krk.gif

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är bilder som ser ut att visa blåa tungor som föranlett förhör med fem av ryttarna från OS-dressyren Vilka ryttare det handlar om...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Gunnar
·
Samhälle Richard Jomshof kommer att delges misstanke om hets mot folkgrupp nästa vecka, för att ha delat islamkritiska karikatyrbilder, och har...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 624
Senast: underensten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård